Aktuelle Zeit: Mo 15. Okt 2018, 22:07

Alle Zeiten sind UTC + 1 Stunde [ Sommerzeit ]

Ein neues Thema erstellen Auf das Thema antworten  [ 391 Beiträge ]  Gehe zu Seite Vorherige  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 ... 40  Nächste
Autor Nachricht
 Betreff des Beitrags: Re: Deutschland Niederlande Ecke
BeitragVerfasst: Di 15. Mai 2018, 22:04 
Schreiber

altersnachweis: ja.
Helaas niet nee. :(

Diesen Beitrag melden
 Betreff des Beitrags:
Verfasst: Di 15. Mai 2018, 22:04 

BeitragVerfasst: Fr 18. Mai 2018, 00:53 
Schreiber

:winke:

Ik denk dat ik vrienden voortaan maar afschaf. Hou het voortaan maar bij kennissen, die kunnen je geen pijn doen.
Ik ben er altijd voor iedereen maar als ik iets heb dan zijn ze nergens te bekennen. Begin daar stierlijk van te balen.

Heb nu ruzie met mijn beste vriend ehhh kennis. Gesprek of communicatie is niet mogelijk. :mauer:
Had een heel bericht met mijn gevoel over iets naar hem gestuurd en hij weigert het zelfs om te lezen. Ik twijfel soms weleens of ik iets goed aanvoel (maar als ik het navraag dan is dat vaak wel zo) maar nu weet ik zeker dat ik niet degene ben die verkeerd denkt.

Leuk zo met je verjaardag voor de deur. Jullie begrijpen natuurlijk wel dat als er geen communicatie c.q. gesprek mogelijk is dat er dan ook geen uitnodiging zal volgen. Maar ach, iedereen die ik heb uitgenodigd (op een paar mensen na die domweg geen vervoer hebben) laat het afweten dus wordt een gezellig knus feestje met familie vrees ik. Echt, ik voel mij vreselijk geliefd. :( Wordt in ieder geval mijn laatste verjaardagsfeestje.

Diesen Beitrag melden
BeitragVerfasst: Fr 18. Mai 2018, 21:42 
Erfahrener Schreiber

Hoi Incel,

Wat is dit nu voor bedroevend bericht? Een beste vriend sinds heel lang neem ik aan? En dan zo uit het niets?

Nee allesbehalve leuk en ik hoop dat het bijgelegd kan worden maar als hij z'n hakken in het zand zet en een poging van jouw kant zo afwijst pfff.... Laat je feestje niet verpesten door dit maar dat is makkelijk gezegd..

Heb je met je familie een goede band verder?

Diesen Beitrag melden
BeitragVerfasst: Fr 18. Mai 2018, 23:49 
Schreiber

Sinds ca. 2005 bevriend. Ik weet niet wat hij ineens heeft en op dit moment interesseert mij dat ook helemaal niets. Ik vind het een totaal gebrek aan respect zoals hij nu reageert. De bal ligt nu bij hem, ik doe nu niets meer. Als dat het einde betekend dan helaas maar ik laat niet zo over mij heenlopen. Kan mij niet schelen wat er in zijn hoofd omgaat.

Waarom zijn mensen soms zo moeilijk...

Heb met een deel van de familie een goede band. (zus, neef)
Met de andere minder of totaal niet. (2 broers)

Diesen Beitrag melden
BeitragVerfasst: Sa 19. Mai 2018, 15:18 
Erfahrener Schreiber

Goede vraag waarom sommige mensen moeilijk zijn! Heel goede zelfs. Ik hoorde toevallig vanmiddag een verhaal over mensen die ik totaal niet ken maar ook triest hoe sommigen met elkaar omgaan en dan vooral ook hoe ze dierbaren als een baksteen laten vallen met kinderen en al. Oorzaak liefde voor een ander..

Anyway: Als je zeker weet dat het zijn rare twist is moet je zeker niet over je laten lopen! Jammer blijft het wel als je elkaar al zo lang kent. Dan denk je iets opgebouwd te hebben en dan dit.

Familie is anders omdat je elkaar niet hebt uitgezocht. Je kunt er toevallig een heel goede band mee hebben maar het kan ook neutraal of minder zijn inderdaad. Geen probleem als mensen maar normaal met elkaar omgaan. Maar ja wat is normaal he...

Diesen Beitrag melden
BeitragVerfasst: Sa 19. Mai 2018, 22:51 
Schreiber

Normaal is o.a. aanhoren wat de andere te zeggen heeft (of in dit geval geschreven heeft) en niet alleen maar jouw eigen zin doordrijven omdat dat voor jou het enige is dat op dat moment telt. Ik snap zijn gevoel echt wel maar blijf mij wel met respect behandelen. Maar ja, gezond verstand is ook al zo'n zeldzaam iets. :(

Diesen Beitrag melden
BeitragVerfasst: So 20. Mai 2018, 11:10 
Erfahrener Schreiber

Wat ongelooflijk naar voor je Incel.
Zelf heb ik dit soort situaties ook helaas meegemaakt.
Wil je hier veel sterkte mee wensen.

Diesen Beitrag melden
BeitragVerfasst: Mo 21. Mai 2018, 22:33 
Erfahrener Schreiber

Incel! hat geschrieben:
Normaal is o.a. aanhoren wat de andere te zeggen heeft (of in dit geval geschreven heeft) en niet alleen maar jouw eigen zin doordrijven omdat dat voor jou het enige is dat op dat moment telt. Ik snap zijn gevoel echt wel maar blijf mij wel met respect behandelen. Maar ja, gezond verstand is ook al zo'n zeldzaam iets. :(

Twee keer mee eens, meer helder kun je het niet omschrijven. En respect moet je altijd hebben als dat ook faalt...

Mijn laatste ervaring met een botsing die leidde tot een definitieve breuk is lang geleden. Het was een verschil van mening over iets dat ik zou hebben beloofd. Hij hield mij daaraan maar ik had dat nooit beloofd en het kon ook helemaal niet omdat het technisch helemaal niet mogelijk was. Hij had het apparaat van mij te leen zolang het zou werken. Er was iets veranderd aan het signaal van het filmkanaal waardoor het niet meer werkte...
Ik weet alleen dat hij ook andere vrienden is kwijtgeraakt dus vreemd is het niet maar ik heb het erbij gelaten.

Diesen Beitrag melden
BeitragVerfasst: Di 22. Mai 2018, 00:09 
Schreiber

Dank je Hega. Hoe is het nu met jou?

Ach, sommige mensen denken alleen aan zichzelf en denken dat alles wat zij zelf doen oke is. Verder kijken dan hun neus lang is is voor hen onmogelijk. Ik heb inmiddels nog steeds niets van hem vernomen. De bal ligt bij hem, benieuwd of hij hem oppakt.

Diesen Beitrag melden
BeitragVerfasst: Di 22. Mai 2018, 18:27 
Erfahrener Schreiber

Lycaeus hat geschrieben:
Incel! hat geschrieben:

Twee keer mee eens, meer helder kun je het niet omschrijven. En respect moet je altijd hebben als dat ook faalt...

Mijn laatste ervaring met een botsing die leidde tot een definitieve breuk is lang geleden. Het was een verschil van mening over iets dat ik zou hebben beloofd. Hij hield mij daaraan maar ik had dat nooit beloofd en het kon ook helemaal niet omdat het technisch helemaal niet mogelijk was. Hij had het apparaat van mij te leen zolang het zou werken. Er was iets veranderd aan het signaal van het filmkanaal waardoor het niet meer werkte...
Ik weet alleen dat hij ook andere vrienden is kwijtgeraakt dus vreemd is het niet maar ik heb het erbij gelaten.

Wat een vervelende situatie voor je.
Zelf herken ik dit soort situaties trouwens ook wel.
En ik moet eerlijk toegeven dat ik ook bepaalde vriendschappen kwijtgeraakt ben.
Heb me hier heel lang erg naar en schuldig onder gevoeld.
Ik had me wellicht opener en duidelijker moeten opstellen en niet zo moeten laten escaleren.

Diesen Beitrag melden
Ein neues Thema erstellen Auf das Thema antworten  [ 391 Beiträge ]  Gehe zu Seite Vorherige  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 ... 40  Nächste

Alle Zeiten sind UTC + 1 Stunde [ Sommerzeit ]