Aktuelle Zeit: Mo 18. Jun 2018, 17:30

Alle Zeiten sind UTC + 1 Stunde [ Sommerzeit ]

Ein neues Thema erstellen Auf das Thema antworten  [ 229 Beiträge ]  Gehe zu Seite Vorherige  1 ... 19, 20, 21, 22, 23
Autor Nachricht
 Betreff des Beitrags: Re: Deutschland Niederlande Ecke
BeitragVerfasst: Di 12. Jun 2018, 19:58 
Schreiber

altersnachweis: ja.
Wil nogmaals Klungel heel veel sterke en beterschap wensen.
Dit is echt heftig zeg.

Zelf heb ik wat rare dagen gehad.
Heb vandaag de singlereis moeten annuleren ivm wondroos aan mijn rechtbeen en voet.
Daardoor was het helaas onverantwoord om deze survival-tocht te gaan doen.
Behoorlijk balen en dit komt erg ongelegen.

Diesen Beitrag melden
 Betreff des Beitrags:
Verfasst: Di 12. Jun 2018, 19:58 

BeitragVerfasst: Di 12. Jun 2018, 21:05 
Schreiber

Het wordt een ziekenboeg hier, kan ook hoor. Ik ben toch al helemaal into ziekenhuis, ik werk er tijdelijk en kom overal.

Maar wel behoorlijk balen dit! En hoe agressief is die wondroos? Mijn partner heeft dit eens gehad en ik trof haar nauwelijks aanspreekbaar aan van de hoge koorts, echt schrikken. Het moet wel prioriteit krijgen maar zo jammer dat je dan die reis moet skippen. Kan er nog iets anders op een later moment?

Diesen Beitrag melden
BeitragVerfasst: Di 12. Jun 2018, 23:55 
Schreiber

Lycaeus hat geschrieben:
Vanochtend direct na een onverwachte maar gelukkig korte operatie voor het eerst een chat gehad met Klungel in plaats van Dave. Door een handigheidje slaagde ze erin zelf te antwoorden en wat was ze scherp! En een humor ook, ongelooflijk in die situatie. Om het in Duits te zeggen: Hut ab!

Hoi allemaal

Ik heb even het berichtje van Lycaeus gekopieerd

Dit was idd vandaag het geval, m'n zusje kan nog steeds alleen haar vingers en handen bewegen maar heeft zelf iets bedacht en weten duidelijk te maken aan mij dat ze beter kan laten weten wat ze wil

Ze heeft bedacht dat ik mijn vinger op het toetsenbord van haar telefoon houd en door naar links, recht onder en boven te kijken stuurd ze me naar een juiste letter, bij de juiste letter knippert ze een keer met haar ogen

Dit systeem werkt voor iedereen verademend omdat ze kan zeggen wat er is en wij haar kunnen steunen en helpen waar nodig, het gaat met steekwoorden zodat ze in een paar woorden kan zeggen wat ze wil en wij haar begrijpen anders duurd het te lang

Ze is meestal niet langer dan een kwartier wakker maar ze heeft iedereen vandaag verast door haar alertheid en haar antwoord die ergens met Lycaeus was over een foto en ze wist een link te leggen die geheel niet in de directe lijn lag, vol verbazing heb ik dat zeker 20 x na gelezen

Wij zijn als familie en vrienden heel trots op haar maar zelf is ze heel bang dat ze voor altijd zo is

Lycaeus daag haar vooral uit door de 2-1 te maken haha want ze loopt voor op je

Slaap lekker Allen

Diesen Beitrag melden
BeitragVerfasst: Mi 13. Jun 2018, 00:44 
Mitglied

Lycaeus hat geschrieben:
Vanochtend direct na een onverwachte maar gelukkig korte operatie voor het eerst een chat gehad met Klungel in plaats van Dave. Door een handigheidje slaagde ze erin zelf te antwoorden en wat was ze scherp! En een humor ook, ongelooflijk in die situatie. Om het in Duits te zeggen: Hut ab!
Fijn dit te lezen Lycaeus.

Hega hat geschrieben:
Heb vandaag de singlereis moeten annuleren ivm wondroos aan mijn rechtbeen en voet.
Daardoor was het helaas onverantwoord om deze survival-tocht te gaan doen.
Behoorlijk balen en dit komt erg ongelegen.
Gatver, vind het echt jammer om dit te lezen.
Beterschap.

Diesen Beitrag melden
BeitragVerfasst: Do 14. Jun 2018, 22:19 
Schreiber

Lycaeus hat geschrieben:
Het wordt een ziekenboeg hier, kan ook hoor. Ik ben toch al helemaal into ziekenhuis, ik werk er tijdelijk en kom overal.

Maar wel behoorlijk balen dit! En hoe agressief is die wondroos? Mijn partner heeft dit eens gehad en ik trof haar nauwelijks aanspreekbaar aan van de hoge koorts, echt schrikken. Het moet wel prioriteit krijgen maar zo jammer dat je dan die reis moet skippen. Kan er nog iets anders op een later moment?

Momenteel is de wondroos bij mij niet zo agressief; dit kan echter snel veranderen.
Met antibiotica is dit wel goed tegen te gaan en ook eventueel met een maandelijkse injectie.
Voorlopig is een singlereis helaas wel even van de baan.
Wellicht volgend jaar; tenzij is andere plannen heb (om bijvoorbeeld voor ca 2 maanden naar Zuid-oost Azie te gaan; alhoewel dit financieel wel haalbaar moet zijn).

Diesen Beitrag melden
BeitragVerfasst: Sa 16. Jun 2018, 22:22 
Schreiber

Even een update over klungel

Ze heeft het niet makkelijk, ze heeft vandaag een hersenoperatie ondergaan, de hoop is dat ze daarna langzaam meer gaat bewegen, ze had een groot abses in haar hoofd, dat is schoon gemaakt zodat het bloed beter naar dat deel kan stromen

De operatie is moeilijk maar goed verlopen en ze is goed wakker geworden maar wel met veel pijn
Ze heeft nu zware medicatie waar ze verwart van is maar dat passen ze zodra het kan aan

Verder kan ze nog steeds weinigbewegen, haar ogen, vingers, hoofd een klein beetje en sinds vanmiddag haar tenen een heel klein beetje, het is afwachten hoeveel schade er blijvend is

Met vriendelijke groet
Dave

Diesen Beitrag melden
BeitragVerfasst: Sa 16. Jun 2018, 22:52 
Mitglied

Dank je voor de update Dave. Blijf duimen dat alles goed komt.

Vandaag in gesprek geraakt met een vaste bezoeker van het naaktstrand. Hij is into Reiki e.d. maar ook in reïncarnatie. Vanuit mijn moeder geloof ik daar ook wel in. Hij vertelde mij (op mijn eigen verzoek) dat ik in mijn vorige leven een sinister figuur was met een grote zwarte cape met een hoge kraag. Beetje á la Dracula zie ik dan voor mij. :P Ik had magische krachten (die ik nog steeds bezit maar waar ik niet goed mee om kan gaan. Zoals b.v. magnetiseren of pijnbestrijding) die ik niet altijd zuiver inzette en vrouwen behandelde ik ook al niet echt netjes. (zachtjes uitgedrukt)
Of dat klopt valt helaas nooit te bewijzen maar zo ja, dat zou wel verklaren waarom ik in dit leven zo gestraft wordt op het gebied van relaties en seks.

Vandaag weer heerlijk genoten.

Diesen Beitrag melden
BeitragVerfasst: So 17. Jun 2018, 11:36 
Schreiber

@Dave: Fijn dat je hier af en toe post ondanks de moeilijke situatie die het voor jezelf is. Ik ben blij dat deze hobbel goed is genomen!

@Incel: Ik sta open voor paranormale dingen maar gestraft worden vanuit een vorig leven ben ik wel te nuchter voor. Laat je je niet teveel aanpraten?

Diesen Beitrag melden
BeitragVerfasst: So 17. Jun 2018, 14:37 
Mitglied

O nee hoor, ik laat mij niets aanpraten. Vind het alleen wel frappant. En het is iets wat ik al heel vaak zelf heb gezegd maar dan zogenaamd als grapje.

Diesen Beitrag melden
Ein neues Thema erstellen Auf das Thema antworten  [ 229 Beiträge ]  Gehe zu Seite Vorherige  1 ... 19, 20, 21, 22, 23

Alle Zeiten sind UTC + 1 Stunde [ Sommerzeit ]