Aktuelle Zeit: Mi 19. Sep 2018, 11:01

Alle Zeiten sind UTC + 1 Stunde [ Sommerzeit ]

Ein neues Thema erstellen Auf das Thema antworten  [ 359 Beiträge ]  Gehe zu Seite Vorherige  1 ... 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30 ... 36  Nächste
Autor Nachricht
 Betreff des Beitrags: Re: Deutschland Niederlande Ecke
BeitragVerfasst: Mi 11. Jul 2018, 07:15 
Schreiber

altersnachweis: ja.
Bedankt allemaal

Lycaeus wel een foto van die vlag buiten he...

Het gaat steeds beter met lopen nu maar mijn arm is wel een probleem, er zat een groot abses in het gebied waar de zenuwen in de schouder zitten, er blijkt een dunne glassplinter precies naast een zenuw te zitten , dat is gisteren ontdekt en ook gelijk schoongemaakt erg pijnlijk maar nu doet het een stuk minder zeer

Ik heb nu antibiotica tegen de onsteking en een arm draagband mag de schouder nu absoluut niet belasten ook niet met een hangende arm.

Als de ontsteking weg is wordt ik de 29ste geopereerd, de zenuwen die schade hebben gaan ze zo goed mogelijk repareren en die glassplinter zal dan voorzichtig verwijderd worden

Hoe gaat het met jullie allemaal?

Diesen Beitrag melden
 Betreff des Beitrags:
Verfasst: Mi 11. Jul 2018, 07:15 

BeitragVerfasst: Mi 11. Jul 2018, 10:22 
Schreiber

Ehh de 29ste moet de 23ste zijn foutje

Diesen Beitrag melden
BeitragVerfasst: Mi 11. Jul 2018, 13:36 
Schreiber

Met mij gaat het redelijk.
Vanmorgen nogal een financiële tegenvaller gehad.
Kom ik wel weer overheen.
Moet alleen veel bewuster hiermee omgaan (qua uitgeven etc).

Afgelopen weekend nogal een vervelende aanvaring op een ander forum gehad.
Daar kom ik dus echt nooit meer!
Ben blij dat ik hier op dit forum actief ben.
Er is hier veel meer begrip en ook gemoedelijkheid.
Daar ben ik wel erg content en blij mee.

Diesen Beitrag melden
BeitragVerfasst: Fr 13. Jul 2018, 00:10 
Schreiber

Lycaeus hat geschrieben:
dus ook wel een heel klein beetje zoals Incel.
Kleintje? Vind meer dan 8 meter niet echt klein hoor.

Lycaeus hat geschrieben:
Ha de vlag mag uit!
Moet je hem ook uithangen. En omdat jij dat niet deed doe ik het maar.

Bild

Ben blij dat het zoveel beter met je gaat Klungel. Ga zo door!!
Succes de 23e. Hoop dat het je veel goed zal doen.

Wat is er gebeurt Hega qua tegenvaller?

Afgelopen zondag een familiereünie gehad. Was een heerlijke en drukke dag al is niet iedereen komen opdagen wat ik persoonlijk jammer vind. Ze hadden een heel groot bord met onze stamboom erop gemaakt. Daar hing een foto van mijn broer. Het is dat zijn naam erbij stond maar anders had ik hem niet herkend. (we hebben al ca. 10 jaar geen contact meer)
Een nichtje (denk ik), een meisje met een lichte vorm van het Downsyndroom, was op die dag jarig, dus we hebben met de hele familie gezongen. Ik weet zeker dat niemand ooit zoveel familie op een verjaardagsfeestje heeft gehad. :P
Na de reünie zijn we met z'n zevenen gaan eten in een Afgaans restaurant. Iedereen die mij kent weet dat ik ben zoals het spreekwoord "wat de boer niet kent...". Maar met wat passen en meten toch iets gevonden waarvan ik dacht, dat moet ik wel lusten. (kip en rijst) En het was echt wel zó lekker. En ik hoefde zelf niets te betalen wat ook fijn was anders had ik ook niet mee kunnen gaan.

Verder heb ik gisteren op seksueel gebied een klein succesje gehad maar het gaf helaas niet het gevoel dat ik hoopte. (nee, het was geen ontmaagding) Was wel een teleurstelling. :cry: :cry: :cry:

Had vorig jaar kaartjes gekregen voor een naaktstrand in Dusseldorf. Ik zou daar met een vriend heen gaan maar die heeft ruzie gekregen met zijn vriendin over o.a. dit uitstapje. Iets met vertrouwen van haar. Uitstapje gaat dus niet door met hem. Denk dat ik straks 4 kaartjes kan weggooien, jammer.

Vandaag weer heerlijk naar het naaktstrand geweest, had het echt weer nodig. Morgen weer.

Dat was het in een notendop.

Diesen Beitrag melden
BeitragVerfasst: Fr 13. Jul 2018, 00:44 
Schreiber

Hoi allemaal

Even een hele kleine update over mijn zusje, ze zal later wel weer zelf zeggen wat ik moet typen maar ik wil alleen even melden dat we woensdag gebeld zijn dat de operatie toch naar voren is gehaald, er was meer spoed hebben ze besloten omdat de glas splinter erg gevaarlijk lag

Ze hebben de splinter er met veel moeite geheel uit gekregen en haar zenuwen getracht te herstellen voor zover dat ging, hiervoor is wel haar sleutelbeen gebroken en heeft ze daar dan ook veel last van

Mijn zusje heeft een hekel aan medicatie en als het niet hoeft dan liever niet, ze heeft dus besloten alleen paracetamol te nemen en hoopt het daarmee te redden, voor nu wordt ze in ieder geval steeds van de pijn wakker helaas

Aan incel top van de vlag haha ik ga het haar later vandaag zeker laten zien maar heb haar net weer in slaap dus komt nog en ze zal ongetwijfeld reageren op jullie

Diesen Beitrag melden
BeitragVerfasst: Fr 13. Jul 2018, 10:45 
Schreiber

@Incel;
Qua tegenvaller op financieel vlak, komt het erop neer dat ik te veel heb uitgegeven aan boodschappen, kleding en nog meer. Hier moet ik toch echt heel scherp op gaan letten voortaan.

Diesen Beitrag melden
BeitragVerfasst: Fr 13. Jul 2018, 23:17 
Schreiber

Sterke vrouw ben je Klungel, zo zonder pijnstillers met een operatie én een gebroken sleutelbeen. Sterkte en beterschap en ik hoop dat ze alles goed hebben kunnen herstellen.

Ik herken het Hega. Overkomt mij elke maand.
Gelukkig nog steeds geen schulden maar moet wel oppassen.

Diesen Beitrag melden
BeitragVerfasst: Sa 14. Jul 2018, 00:28 
Schreiber

Zeer herkenbaar, Incel.
Zelf heb ik ook gelukkig geen schulden en dat wil ik graag ook zo houden!

Diesen Beitrag melden
BeitragVerfasst: Sa 14. Jul 2018, 00:30 
Schreiber

Heb zeer veel respect voor je, Klungel.
Heel veel sterkte nogmaals!

Diesen Beitrag melden
BeitragVerfasst: Sa 14. Jul 2018, 20:49 
Schreiber

Hoi allemaal,

Bedankt voor de super vlag Incel. Het was niet in mij opgekomen er eentje online te zoeken online maar hij wappert prachtig!

Ik bedoelde met een heel klein beetje zoals jij niet de lengte van de boot maar het feit dat ik ook in de buurt was van water, op afstand weliswaar. Grappig dat het Afghaanse eten je meeviel, uiteindelijk is kip daar ook gewoon kip. Uiteraard kan het wel anders bereid worden.

Euh wel een beetje vage omschrijving van dat succesje maar je hoeft het hier niet toe te lichten. Ik wil alleen maar zeggen dat je natuulijk wel nieuwsgierigheid opwekt met zo'n opmerking.

Een naakstrand in Dusseldorf? Jammer dat het zo ver weg is anders moest ik het maar eens uitproberen. Kaartjes weggooien is niet tof. Kun je ze niet doorverkopen?

Over die financiële tegenvaller(s) moest ik denken aan een verhaal dat ik hoorde. Iemand woont tegenover een tankstation met vrije wifi. Dan kun je het Internet abonnement misschien wel weg doen. Ik denk dat je met een beetje creativiteit wel zonder vaste Ziggo of KPN aansluiting kunt. Alleen een mobiele telefoon, bespaar je toch 30 tot 40 euro per maand. Het stomme is dat vast bellen tegenwoordig duurder is dan mobiel bellen.

Wat betreft dat andere forum. Ja het is hier een stuk gemoedelijker. Aan de andere kant ligt het er ook aan wat je ervan verwacht. Op dat andere forum proberen ze wel wat harder iemand tot actie te bewegen, dat is hier veel minder. Kan ook goed zijn hoor maar of het veranderingen in gang zal zetten weet ik niet. Anyway, gezellig is het hier zeker wel.

Ik heb Tipsler in een PM verteld over de ontwikkelingen van Klungel de laatste maand, in het kort. Ook dat je daar wel weer zult schrijven t.z.t.

Diesen Beitrag melden
Ein neues Thema erstellen Auf das Thema antworten  [ 359 Beiträge ]  Gehe zu Seite Vorherige  1 ... 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30 ... 36  Nächste

Alle Zeiten sind UTC + 1 Stunde [ Sommerzeit ]