Aktuelle Zeit: Do 15. Nov 2018, 20:47

Alle Zeiten sind UTC + 1 Stunde

Ein neues Thema erstellen Auf das Thema antworten  [ 447 Beiträge ]  Gehe zu Seite Vorherige  1 ... 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39 ... 45  Nächste
Autor Nachricht
 Betreff des Beitrags: Re: Deutschland Niederlande Ecke
BeitragVerfasst: Mo 10. Sep 2018, 22:48 
Erfahrener Schreiber

altersnachweis: ja.
Ik ben ook geen fan van wandelen maar naaktwandelen is anders. Weet niet waarom maar dan kan ik er wel van genieten.
Helaas zal ik dat straks een paar maanden moeten missen want zo'n bikkel ben ik nu ook weer niet.

Tja, het licht was vreemd, kan dat niet uitleggen. En overal hoorde je geluidjes, takjes breken en eikeltjes? vallen. Ook veel geritsel in de struiken. Normaal hoor je ook weleens wat en dat is ook normaal maar nu was het 10x erger. I.c.m. dat vreemde licht maakte het spooky.

Bestelling staat uit maar ik vrees dat die dagen uitverkocht zijn.

Komende 2 dagen naar het naaktstrand en woensdag naar Duitsland uit eten. (voor mijn verjaardag)

Vandaag naar een voorlichtingsavond geweest van "Keer Diabetes2 Om". Was interessant en ik wordt deze week terug gebeld of ik mag meedoen. Is de bedoeling dat je via voeding je diabetes onder controle krijgt en dan het liefst zodanig dat je geen medicatie meer nodig hebt. Mijn grote probleem is voeding want daar ben ik heel moeilijk mee en ik heb ook geen hulp in mijn omgeving. :(

Diesen Beitrag melden
 Betreff des Beitrags:
Verfasst: Mo 10. Sep 2018, 22:48 

BeitragVerfasst: Di 11. Sep 2018, 18:39 
Erfahrener Schreiber

Dus gewoon wandelen doet het ook niet voor jou? Het gaat je toch wel om het wandelen dan? Ja ongetwijfeld is dat naakt anders maar ergens toch ook weer niet. Na een paar kilometers is het gewoon lopen lijkt me.
Nu komt dat spooky wel in een ander daglicht want dat lijkt dan twee kanten op te werken vind je niet?

Nou, ik lees dat die bestelling voor Nordrhein Westfalen wel uit lijkt te komen, hier in Nederland niet zo. Ik ben benieuwd! In ieder geval voor morgen sowieso veel plezier met uit eten :)

Net even wat gelezen over die diabetes omkeer actie maar was dat er al niet altijd? Dit is de link:
https://www.diabetesfonds.nl/over-diabe ... tes-type-2

Maar je leer je geen andere deelnemers kennen, dat stimuleert natuurlijk ook.

Omdat het vandaag 11 september is moest ik ook aan de Franse koorddanser Philippe denken die kort na de bouw tussen de torens liep. Dat was toen een illegale actie waarvoor hij aanvankelijk werd opgepakt maar later met een ludieke taakstraf, koorddansen in Central Park, wegkwam. Het is nog niet eens zo lang geleden verfilmd maar die heb ik niet gezien. In de tweede link vertelt hij over 9/11 zelf.

https://www.youtube.com/watch?v=8jov-HMaOPQ

https://www.youtube.com/watch?v=fzRffFXKAZY

Diesen Beitrag melden
BeitragVerfasst: Di 11. Sep 2018, 21:07 
Erfahrener Schreiber

Natuurlijk gaat het mij om het wandelen. Ik transpireer nogal snel dus dan is het wel fijn om niets aan te hebben. Kleding is bedoeld om je te beschermen tegen de elementen. Dus waarom zou je met deze temperaturen (en nog hoger tijdens het wandelen) kleding aan hebben. Maar ik voel mij daarnaast ook veel vrijer zonder die knellende, zwetende kleding.

Ik zou niet weten waarom dat spooky nu ineens in een ander daglicht komt te staan want dat heeft totaal niets met het naakt van doen. Mag je mij toch eens duidelijk uitleggen waarom het dan in een ander daglicht komt te staan. Ben ik echt heel erg benieuwd naar. :!: :?

In Düsseldorf was het vandaag schitterend weer maar ik ben in Nederland gebleven waar het ook heerlijk was. De zon heeft echt nog wel kracht als hij niet gehinderd wordt door wolken. Op een gegeven moment was dat wel zo maar de temperatuur was nog heerlijk dus ben nog tot na 19:00 uur gebleven. Morgen zou het weer nog beter zijn dan vandaag maar helaas, dat is allemaal in rook opgegaan. Volgens de voorspellingen wordt het zondag tot en met donderdag wel schitterend weer. Laten we hopen dat die voorspelling stand houdt.

Nee, dit was er absoluut niet al die tijd. Dit is pas sinds 2014 (als ik het goed heb) en nog steeds wordt er lacherig over gedaan, wordt er zeer sceptisch tegen aan gekeken. Het bewijs is er maar men moet dat wel willen zien. Of het mij lukt? De tijd zal het leren.

Heb hier een reportage over gezien ja. Ik heb niet echt hoogtevrees maar nee dank je. :P
Heb eigenlijk totaal niet stil gestaan bij de datum van vandaag. Het is dat jij er nu wat over zegt maar anders... Heb ook nog geen tv/nieuws aangehad vandaag.

Lycaeus hat geschrieben:
In ieder geval voor morgen sowieso veel plezier met uit eten :)
Dank je.

Ik vraag mij af hoe het met Klungel gaat want het is wel heel stil. :( Omtrent Hega ook trouwens.

Diesen Beitrag melden
BeitragVerfasst: Mi 12. Sep 2018, 04:30 
Schreiber

Hey incel

Ik lees alles maar heb zelf een beetje veel aan m'n hoofd, ik ben op dit moment niet zo goed in staat om te reageren... Lichamelijk gaat redelijk goed alleen is alles wat veel(geweest) en kan ik het ff niet zo goed aan op dit moment

Groetjes

Diesen Beitrag melden
BeitragVerfasst: Mi 12. Sep 2018, 23:42 
Erfahrener Schreiber

Helaas, etentje ging niet door wegens ziekte van de andere kant. :(
Volgende week nieuwe poging denk ik.

Hoi Klungel, geeft helemaal niets, je moet niets forceren!! Viel mij alleen op dat het zo stilletjes was.
Blij te horen dat het lichamelijk redelijk goed gaat. Hoop echt dat het geestelijke ook snel beter wordt.

Hou vol en hou moed!! :)

Diesen Beitrag melden
BeitragVerfasst: Do 13. Sep 2018, 21:09 
Erfahrener Schreiber

Vandaag weer gewandeld. 13,9 km. volgens de ene app. en 4,4 mijl volgens de andere waarvan ca. 90% in m'n blootje. 2:20 uur gewandeld en maar 2x iemand tegen gekomen maar toen was ik netjes gekleed. Ben gesloopt maar wel blij. Want wat was het een heerlijk weer vandaag. Verwachtingen voor volgende week zijn ook uitstekend.

Diesen Beitrag melden
BeitragVerfasst: Sa 15. Sep 2018, 21:18 
Erfahrener Schreiber

Incel! hat geschrieben:
Ik zou niet weten waarom dat spooky nu ineens in een ander daglicht komt te staan want dat heeft totaal niets met het naakt van doen. Mag je mij toch eens duidelijk uitleggen waarom het dan in een ander daglicht komt te staan. Ben ik echt heel erg benieuwd naar. :!: :?
Lycaeus, ben hier nog steeds benieuwd naar.

Diesen Beitrag melden
BeitragVerfasst: Mo 17. Sep 2018, 05:09 
Erfahrener Schreiber

Incel! hat geschrieben:
Incel! hat geschrieben:
Lycaeus, ben hier nog steeds benieuwd naar.

Ja nou, je beschreef een spooky beleving in het bos door het licht en geluid van takjes. Maar als iemand anders daar loopt en onverwacht (dat valt aan te nemen) op afstand iemand naakt ziet lopen in datzelfde bos lijkt me dat minstens zo spooky, dat bedoel ik met twee kanten op. Die persoon vond het het licht en geluid aanvankelijk misschien helemaal niet spooky.

Deze week ook nog mooi en warm weer op komst, ik ga er twee dagen van genieten met buitenwerk! Jij ook nog naar Düsseldorf?

Diesen Beitrag melden
BeitragVerfasst: Mo 17. Sep 2018, 21:56 
Erfahrener Schreiber

Tja, een naakt lichaam is heel normaal. Jammer dat er mensen zijn die dat 'spooky' vinden. Maar nogmaals, ondanks dat ik legaal bezig ben wil ik nietsvermoedende mensen niet confronteren met mijn naakte lichaam maar ik wil ook niet gezien worden. (al is het maar om evt. problemen te vermijden) Dat is de reden waarom ik meestal pas tijdens de schemering ga wandelen. Juist om dat soort situaties te vermijden. Denk dat er heel weinig mensen dan nog de bossen in gaan, mede omdat dat in veel Nederlandse bossen ook verboden is. Tot heden is mij dat gelukt en ik hoop dat dat ook zo blijft.

Ik wilde vandaag naar het naaktstrand gaan maar helaas, auto deed raar en ik ben niet gegaan.
Planning is om de komende 3 dagen wel te gaan, hoop dat dat lukt. Maar niet naar Düsseldorf want het weer is hier ook goed zat.
Las wel a.s. vrijdag de laatste dag is in Düsseldorf. :(

Diesen Beitrag melden
BeitragVerfasst: Mi 19. Sep 2018, 22:40 
Erfahrener Schreiber

Ja en nee. Iemand naakt zien lopen in een bos waar dat in de regel nooit iemand doet is uitzonderlijk. Dat maakt een toevallige ontdekking vreemd. Of het dan spooky heet maakt niet uit. Iemand verwacht wel naakt op een daarvoor aangegeven locatie en dan is het gebruikelijk, normaal. Het heeft dus meer met het uitzonderlijke te maken dan met het naakt op zich. Maar goed, als het legaal is en zeker niemand jou ziet is het niet van belang hoe een ander erover denkt toch? Maar je schrijft wel dat bos alleen overdag betreden mag worden. Dan heb je toch een ander probleem er tegen de schemering te zijn?

Nou we hebben weer mooie dagen en ik ben gisteren behoorlijk doorgewaaid in het westen! Veel zon in ieder geval en P20 zonnebrandmiddel op. Had het niet meer verwacht zulke temperaturen..

Is het goed gekomen met je auto?

Diesen Beitrag melden
Ein neues Thema erstellen Auf das Thema antworten  [ 447 Beiträge ]  Gehe zu Seite Vorherige  1 ... 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39 ... 45  Nächste

Alle Zeiten sind UTC + 1 Stunde