Aktuelle Zeit: Mi 19. Dez 2018, 09:00

Alle Zeiten sind UTC + 1 Stunde

Ein neues Thema erstellen Auf das Thema antworten  [ 496 Beiträge ]  Gehe zu Seite Vorherige  1 ... 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42 ... 50  Nächste
Autor Nachricht
 Betreff des Beitrags: Re: Deutschland Niederlande Ecke
BeitragVerfasst: Di 9. Okt 2018, 13:48 
Erfahrener Schreiber

altersnachweis: ja.
hoi Incel,

Ik bedoelde het eigenlijk meer gekscherend over 'homo' willen zijn.
Het blijft gewoon erg moeilijk om aansluiting te hebben bij veel vrouwen.
Het lijkt net alsof er een soort denkbeeldige muur tussen zit.

Let wel goed op jouw wondje op jouw voet.
Zelf heb ik vervelende ervaringen met wondjes op de voet.

Diesen Beitrag melden
 Betreff des Beitrags:
Verfasst: Di 9. Okt 2018, 13:48 

BeitragVerfasst: Mi 10. Okt 2018, 19:59 
Erfahrener Schreiber

Das jammer, mijn geplande weekend is al in het water gevallen. :( Mijn neefje is ziek evenals zijn verloofde en 1 dochter. De andere zal wel spoedig volgen. Daar gaan we dus niet heen. Had gehoopt een keer naar Zandvoort te kunnen gaan maar ik ga dat niet alleen doen.

Diesen Beitrag melden
BeitragVerfasst: Mi 10. Okt 2018, 20:54 
Schreiber

Hoi

Ik ga proberen wat vaker weer mee te praten maar bij deze vast m'n excuus als ik het niet ga redden

Jammer van je weekend incel

Ikzelf heb zaterdag een fijne dag waar ik erg naar uit kijk in het verschiet maar eerst mag ik morgen met m'n vriend(in) mee om inkopen te doen voor de zaak, we gaan daarna bij hem gezellig eten en daarna ga ik mee om te werken als ik het vol kan houden, dat klinkt helemaal niet leuk maar ik heb gisteren voor het eerst weer gewerkt in lange tijd en daar enorm van genoten

Vrijdag komt d.j. Weer gaat d.j. Met mij in gesprek in het ziekenhuis, ik heb ernstige slaapproblemen en voel dat het steeds moeilijker wordt, het is al eens fout gegaan, dat wil ik niet nog eens daarom op tijd aan de bel trekken, nieuw voor mij meestal wil ik dat niet maar ik wil hoe dan ook dat zaterdag door kan gaan en 2 weken later ga ik een weekendje weg in m'n uppie dat wil ik ook hoe dan ook niet in gevaar brengen

Wat we zaterdag gaan doen is niet helemaal zeker maar ik leef er intens naar toe en dan wordt het nog mooi weer ook

Verder wil ik iedereen danken voor jullie medeleven de laatste maanden maar Lycaeus en d.j. Jullie in het speciaal,

Lycaeus je geduld en je luisterende oor, je vriendschap en je steun maar ook dat moment dat je zorgde dat er hulp kwam... Ik weet niet eens hoe ik je moet bedanken maar dank je wel...
D.j., mijn grote broer, je weet dat ik altijd al van je heb gehouden en ik altijd al tegen je op keek maar de hulp die jij me hebt gegeven in het afgelopen half jaar is met geen pen te beschrijven en steeds weer kom je me helpen, je staat er altijd voor me en ik weet dat ik niet altijd de makkelijkste ben maar ik hou echt ontzettend veel van je en ik kan echt met geen pen beschrijven wat je voor me betekend, dank je

Groetjes van mij

Diesen Beitrag melden
BeitragVerfasst: Mi 10. Okt 2018, 21:31 
Mitglied

O klungel... En dat ben je soms maar wel een hele speciale

Lieverd ik ben zo trots dat ik mag zeggen dat je mijn zusje bent, ookal gaat het psychisch nu niet zo goed meisje wat ben ik trots op je, je gaat maar door en je hebt weer vechtlust

Ik was idd stom maar vooral blij verbaast vandaag dat je om hulp belde, we gaan ook dit opgelost krijgen

Ik hou minimaal net zo veel van jou en we gaan ervoor, het komt echt allemaal goed, ik beloof dat ik je elke stap zal blijven begeleiden en niet alleen ik

Dank je voor je ontzettend lieve woorden je hebt me er enorm mee verrast lief zusje maar dat ken ik van je, zo af en toe doe je dit

Geef niet op lieverd, we staan allemaal achter je, je bent niet alleen en met onze hulp ga je het zeker redden

Ik hou van je

Diesen Beitrag melden
BeitragVerfasst: Do 11. Okt 2018, 22:16 
Erfahrener Schreiber

Klungel, alsjeblieft hou eens op met sorry en je excuus aan te bieden. Er is helemaal en totaal NIETS waarvoor dat nodig is. Iedereen hier weet wat er gebeurt is en als jij niet reageert dat daar een rede voor is.

Ik wens je vrijdag sterkte en hoop dat je zaterdag héél erg gaat genieten. Je hebt het helemaal verdiend!! :)

Diesen Beitrag melden
BeitragVerfasst: Fr 12. Okt 2018, 17:34 
Erfahrener Schreiber

Incel! hat geschrieben:
Klungel, alsjeblieft hou eens op met sorry en je excuus aan te bieden. Er is helemaal en totaal NIETS waarvoor dat nodig is. Iedereen hier weet wat er gebeurt is en als jij niet reageert dat daar een rede voor is.

Ik wens je vrijdag sterkte en hoop dat je zaterdag héél erg gaat genieten. Je hebt het helemaal verdiend!! :)

Daar wil ik mij absoluut bij aansluiten!

Diesen Beitrag melden
BeitragVerfasst: So 14. Okt 2018, 09:34 
Schreiber

Hoi

Vrijdag heb ik de hele dag in het ziekenhuis geslapen met zware medicatie, mijn lichaam was oververmoeid lang verhaal maar voorlopig krijg ik een zwaar kalmeringsmiddel ok snachts rustig te blijven

Zaterdag/gisteren was geweldig, we waren naar radio kootwijk... Wow wat is het daar prachtig, een geweldig stukje natuur in ons landje, vervolgens nog heerlijk gegeten en dan met dat geweldige weer, een dag om nooit te vergeten, vandaag moet ik wel rustig aan doen want mn been is wat overbelast maar wel dit 10 km gelopen gisteren, wie had dat gedacht 4 maanden geleden, toch best even trots op mezelf haha

Allemaal een hele fijne dag gewenst

Groetjes

Diesen Beitrag melden
BeitragVerfasst: So 14. Okt 2018, 10:49 
Erfahrener Schreiber

Klungel hat geschrieben:
toch best even trots op mezelf haha
En terecht!!

Diesen Beitrag melden
BeitragVerfasst: So 14. Okt 2018, 13:43 
Mitglied

Meer dan terecht zelfs, je bent van zo ver gekomen, ik ben blij dat je nu zelf ook momenten hebt dat je ziet dat je trots mag zijn

Diesen Beitrag melden
BeitragVerfasst: So 14. Okt 2018, 20:29 
Erfahrener Schreiber

Nou helemaal terecht die trots! Wat D.j schrijft over van ver komen, dat is zooo waar en dan dit! Maar ik ben ook heel blij dat het een mooie ervaring was. Ik hoop ook dat het een goed begin is van betere dromen.

Diesen Beitrag melden
Ein neues Thema erstellen Auf das Thema antworten  [ 496 Beiträge ]  Gehe zu Seite Vorherige  1 ... 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42 ... 50  Nächste

Alle Zeiten sind UTC + 1 Stunde