Aktuelle Zeit: Do 15. Nov 2018, 20:09

Alle Zeiten sind UTC + 1 Stunde

Ein neues Thema erstellen Auf das Thema antworten  [ 447 Beiträge ]  Gehe zu Seite Vorherige  1 ... 40, 41, 42, 43, 44, 45  Nächste
Autor Nachricht
 Betreff des Beitrags: Re: Deutschland Niederlande Ecke
BeitragVerfasst: Mi 31. Okt 2018, 11:15 
Mitglied

altersnachweis: ja.
Ze is weer volledig bij, ze heeft heel veel spijt maar wonder boven wonder kan ze alles gewoon...

Ze gaat overdag een gesloten opname krijgen de komende tijd maar wel thuis slapen met de nodige veiligheid aanpassingen

Diesen Beitrag melden
 Betreff des Beitrags:
Verfasst: Mi 31. Okt 2018, 11:15 

BeitragVerfasst: Mi 31. Okt 2018, 12:01 
Erfahrener Schreiber

Dat is wel weer gunstig om te horen.
Ik hoop echt van ganse harte dat het weer de goede kant op gaat.

Diesen Beitrag melden
BeitragVerfasst: Mi 31. Okt 2018, 21:13 
Erfahrener Schreiber

Gelukkig maar. Nu maar hopen dat de spijt blijft en ze niet weer iets doms gaat doen.

Sterkte Klungel enne voor als je dit leest, hoe het ook in jouw hoofd zit, het is NIET jouw schuld!! Jij bent nooit verantwoordelijk voor de dingen die jou, buiten jouw wil om, worden aangedaan. Alsjeblieft, laat die waanideeën los. Je hebt er alleen jezelf mee dat heb je nu wel gezien. Gebruik die energie nu maar voor iets goeds.

Diesen Beitrag melden
BeitragVerfasst: Do 1. Nov 2018, 23:24 
Mitglied

Kel had gisteren een bloeding in haar maag door een geknapt maagzweer, die is gisteren dicht geschroeit, een tijdelijke oplossing die later als ze sterker was alsnog zou worden geopereerd maar dat was gisteren te gevaarlijk

Vandaag is die opnieuw open gedaan alleen was het nu met veel bloedverlies, ze heeft een spoed op gehad en gelukkig knapte ze daarna snel op

Nu is ze weer bij mij thuis om in alle rust te herstellen, ze mag voorlopig geen vast voedsel maar het gaat naar omstandigheden goed

Klungel heeft je bericht gelezen incel, ze heeft er met me over gepraat en in het kort komt het er op neer dat ze zegt dat is makkelijker gezegd dan gedaan, we hebben het er wel langer over gehad maar ze zit in een geheel verkeerde denkwijze.. Er komt veel hulp aan, dit wordt dan ook aangepakt, voor nu accepteert ze eindelijk dat ze het niet alleen kan en hulp moet vragen, het lijkt heel logisch maar voor haar een gigantische stap

Lieve Kel.. Ik weet dat je dit lezen gaat...
Ik ben ontzettend trots op je vergeet dat nooit, zelfs al heb je iets doms gedaan, je kunt er niks aan doen meisje, we houden allemaal enorm van je en ookal voelt het nu niet zo, samen gaan we er voor zorgen dat het weer goed komt met je... Je bent nooit maar dan ook echt nooit alleen

Slaap lekker allemaal en Kel, een dikke dikke kus.. Ik ben bij je als er iets is

Diesen Beitrag melden
BeitragVerfasst: Fr 2. Nov 2018, 08:02 
Schreiber

Hey allemaal

Sorry ik ben echt heel dom geweest, het spijt enorm

Bedankt voor jullie reacties, het is me te veel er uitgebreid op in te gaan maar dank jullie, en dave ik zou proberen jullie hulp te vragen

Groetjes

Diesen Beitrag melden
BeitragVerfasst: Fr 2. Nov 2018, 13:16 
Erfahrener Schreiber

D.J., ik snap heel goed dat het makkelijker gezegd is dan gedaan, dat herken ik zelf ook met heel veel dingen. Maar dat betekend niet dat het niet gezegd mag worden. Ik vind het zo jammer dat iemand zichzelf iets aandoet omdat zij met een hele verkeerde denkwijze zit. Ik vraag mij ook echt af hoe zij er bij komt dat het aan haar ligt. :?: Ik bedoel, als iedereen aangeeft dat het niet aan haar ligt, hoe kan het dan dat zij dat toch blijft geloven?

Kel, je hoeft hier nu echt geen antwoord op te geven maar als je sterker bent (en alleen dan :!: :!: :!: ) dan hoop ik dat je daar wel de moeite voor wil nemen.

Ik hoop ook echt dat je hulp vraagt. Jij bent in de gelukkige omstandigheid dat je mensen om je heen hebt die je met liefde en plezier willen helpen, maak daar dan ook gebruik van. Niet proberen maar gewoon doen :!: Niet denken dat het teveel wordt. Als het teveel wordt dan zijn die mensen mondig genoeg om dat aan te geven. Het is veel belangrijker dat jij nu even aan jezelf en alleen aan jezelf denkt. Maar denk er wel aan, mensen kunnen nog zoveel helpen maar jij moet zelf wel willen. Anders heeft alle hulp van de wereld geen zin. En ik denk dat je het kan. Het is aan jouzelf om jezelf ook daarvan te overtuigen.

Tegen mij hoef je geen sorry te zeggen. Ben allang blij dat je er nog bent.

Diesen Beitrag melden
BeitragVerfasst: Fr 2. Nov 2018, 14:01 
Mitglied

Jazeker mag het gezegd worden incel, heel graag zelfs...
Kel vraagt hulp, ze heeft oprecht spijt maar er zijn dingen die haar triggeren naar ik had moeten doen gedachtes, vanmorgen heb ik haar weer stevig vast gehouden omdat ze weer in een verkeerde gedachte zat, als ze dan weer tot zich komt is ze oprecht verdrietig, het is net alsof het Kel dan even niet meer is, ze heeft zichzelf nietin de hand zegt ze heel goed en heeft de laatste dagen veel aangegeven dat ze het alleen niet kan en hulp wil van ons.

Ze slaapt nu heerlijk rustig en het gaat naar omstandigheden redelijk

Diesen Beitrag melden
BeitragVerfasst: Fr 2. Nov 2018, 20:54 
Erfahrener Schreiber

Dank je. Hopelijk kunnen ze haar helpen bij de gesloten opname.

Diesen Beitrag melden
BeitragVerfasst: So 4. Nov 2018, 11:19 
Erfahrener Schreiber

D.j. en Klungel; Nogmaals heel veel sterkte voor de komende tijd. Hoop echt dat jullie straks alle ellende achter jullie kunnen laten.

Diesen Beitrag melden
BeitragVerfasst: So 4. Nov 2018, 14:54 
Schreiber

Dank jullie wel. Het sterkt me heel erg dat er zo veel mensen achter me staan en helpen...

Diesen Beitrag melden
Ein neues Thema erstellen Auf das Thema antworten  [ 447 Beiträge ]  Gehe zu Seite Vorherige  1 ... 40, 41, 42, 43, 44, 45  Nächste

Alle Zeiten sind UTC + 1 Stunde