Aktuelle Zeit: Fr 14. Dez 2018, 15:32

Alle Zeiten sind UTC + 1 Stunde

Ein neues Thema erstellen Auf das Thema antworten  [ 491 Beiträge ]  Gehe zu Seite Vorherige  1 ... 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50  Nächste
Autor Nachricht
 Betreff des Beitrags: Re: Deutschland Niederlande Ecke
BeitragVerfasst: Sa 17. Nov 2018, 14:46 
Erfahrener Schreiber

altersnachweis: ja.
Wat ongelooflijk naar voor je.
Hopelijk kun je goed gaan herstellen van alles.
Dat is je erg gegund.

Diesen Beitrag melden
 Betreff des Beitrags:
Verfasst: Sa 17. Nov 2018, 14:46 

BeitragVerfasst: Sa 17. Nov 2018, 20:20 
Schreiber

Gisteren was is te moe en had ik geen zin om te schrijven

De nacht was niet goed, veel pijn nog van het onderzoek enz...
Mijn therapie was ook heftig, deels ook door het nieuws van eergisteren
Ik weet dat ik gezegend ben met 3 geweldige kinderen, ook ben ik erg dankbaar daarvoor en weet ik dat het niet iedereen gegunt is maar toch valt het zwaar om te beseffen dat er geen vierde meer gaat komen

M'n infuus mocht vanmorgen weer uit en daarna kon ik naar huis... Heerlijk
M'n broer is een weekendje naar huis zodat we weer een 'normaal' gezin kunnen zijn voor 2 dagen, wel weer raar maar wel lekker, ik heb vandaag optimaal genoten van m'n gezin en was daar ook even aan toe, gewoon even voelen waar ik hoor en dat ik nodig ben... Ik voel me werkelijk thuis

Volgende week komt d.j. Nog 3 dagen en dan gaat hij weer naar huis voor een normaal leven.

2018 loopt naar een einde, misschien heel naïef maar ik leef er naartoe in de hoop dat het einde van dit kalender jaar ook het einde van alle ellende gaat zijn en we weer een normaal leven gaan krijgen

Vroeger dacht ik altijd ik zou zus of zo wel willen, wat als je een dag kon ruilen met... Enz.
Nu denk ik alleen was het maar weer gewoon, ik zou zo graag weer m'n gewone leven willen oppakken

Voor nu een hele fijne nacht

O ja de laatste nacht heb ik heerlijk geslapen zonder medicatie... Het gaat eindelijk goed, dat geeft zo veel ryst

Groetjes

Diesen Beitrag melden
BeitragVerfasst: So 18. Nov 2018, 18:00 
Erfahrener Schreiber

Fijn om te lezen Klungel, ga zo door.

Ik had gisteren een verjaardag, een verjaardag zoals die hoort te zijn.
Mede daardoor zag ik wel wat ik allemaal gemist heb maar helaas.
Heb het heel erg naar mijn zin gehad.

Vandaag de winterbanden eronder gelegd. Kan wel merken dat ik geen 18 meer ben. :(

Diesen Beitrag melden
BeitragVerfasst: Mo 19. Nov 2018, 22:30 
Schreiber

Vandaag was vreselijk

Aan mij de eer om vandaag het onderwerp van de groepssessie te zijn, ik dacht ik vertel even net als de andere snel waar het om gaat, beginnend bij de kanker van het begin van dit jaar, dat afgesloten dacht ik gewoon door te vertellen maar new hoor, we gingen eerst de kanker bespreken, hoe voelde je je toen je het hoorde, wat vond je van en wat dacht je enz enz... Na 1,5 uur ben ik bij de hersenoperatie beland en de volgende sessie gaan we door, jeh lucky me.... Heb de halve sessie gehuild en dan moet de volgende keer het grootste probleem nog komen fijn....

Nu erg moe en ga lekker slapen morgen weer een verse dag met nieuwe kansen

Diesen Beitrag melden
BeitragVerfasst: Di 20. Nov 2018, 09:38 
Mitglied

Hey zusje

We zien echt hoe goed je het probeerd
Ik weet dat dit heel moeilijk voor je was en dat het moeilijkste gedeelte nog moet komen maar als iemand dit kan dan jij, we zijn er allemaal voor je en vangen je op

Je kan het, en ja het is heel zwaar maar geloof me maar dat het je verlichting zal gaan brengen

Ik ben heel erg trots op je, je zet je volledig in en doet het maar allemaal kanjer, ga zo door, hou ons reisje maar als doel

Diesen Beitrag melden
BeitragVerfasst: Di 20. Nov 2018, 17:06 
Erfahrener Schreiber

Ik kan mij daar alleen maar bij aansluiten!! Ga zo door.

Diesen Beitrag melden
BeitragVerfasst: Di 20. Nov 2018, 18:07 
Erfahrener Schreiber

Incel! hat geschrieben:
Ik had gisteren een verjaardag, een verjaardag zoals die hoort te zijn.
Mede daardoor zag ik wel wat ik allemaal gemist heb maar helaas.
Heb het heel erg naar mijn zin gehad.

Vandaag de winterbanden eronder gelegd. Kan wel merken dat ik geen 18 meer ben. :(

Jammer dat je die vergelijking kunt maken, ik hoop dat de volgende verjaardag beter gaat!

Over winterbanden: Ik heb een paar jaar overgeslagen omdat er geen sneeuw was maar ik heb zo'n voorgevoel dat we dit jaar wel aan de beurt zijn. Ik moet hiervoor een sleutel kopen maar doe jij dat met een momentsleutel? En de auto op het krikje voor nood of heb je daar ook een profi apparaat voor? Ik zit me namelijk af te vragen of ik het zelf moet doen of niet. Die spullen zal ik moeten kopen en ik kan ook niets beginnen als de auto niet mooi loopt met de winterbanden qua balans of uitlijning, dan kan ik alsnog naar de garage?

Diesen Beitrag melden
BeitragVerfasst: Di 20. Nov 2018, 18:19 
Erfahrener Schreiber

D.j. hat geschrieben:
Je kan het, en ja het is heel zwaar maar geloof me maar dat het je verlichting zal gaan brengen

Ik ben heel erg trots op je, je zet je volledig in en doet het maar allemaal kanjer, ga zo door, hou ons reisje maar als doel

Ik had het er even over met D.J. hoe het gaat werken voor je. Ben het helemaal met hem eens en die reis is een prachtig doel!

Van mij ook net zoveel vertrouwen en 10 duimen omhoog dat je het doet!

Diesen Beitrag melden
BeitragVerfasst: Di 20. Nov 2018, 22:23 
Erfahrener Schreiber

Dank je Lycaeus maar ik vier mijn verjaardag niet meer. Dat wil zeggen, ik nodig niemand meer uit en geef geen feestje. Been there, done that. Laat mij niet nog een keer zo voor lul zetten.

Ik doe dat met de sleutel die bij de auto zit maar het aandraaien doe ik met een momentsleutel. Vroeger gebruikte ik de krik die bij de wagen zit maar vorig jaar heb ik een betere gekocht. Dacht altijd dat dat grof geld koste maar dat viel uiteindelijk best mee. Zeker voor de 8x dat ik het per jaar nodig heb. (2x 4 banden)
Mijn winterbanden liggen op een stalen velg, zodoende kan ik het zelf doen. Uitlijnen hoef ik niet zolang ik maar zuinig ben met mijn rijstijl. Als ik niet tegen trottoirbanden op buts dan hoef ik ze ook niet uit te lijnen. En balanceren doe je eenmalig als je de banden op de velg legt. En het is zo makkelijk dat zelfs ik het kan. :P

Diesen Beitrag melden
BeitragVerfasst: Do 22. Nov 2018, 22:29 
Schreiber

Ben ik weer

Gisteren moest ik het laatste deel vertellen en bespreken, ik zag er mega tegenop en wilde niet gaan maar heb me laten overhalen
M'n broer heeft uitgelegd hoe moeilijk ik het er mee had (de hele morgen was ik van slag) en mocht tijdens de groepssessie bij me zijn bij wijze van uitzondering, dit was de vierde keer dat deze begeleider dit toe liet omdat het zo veel is en ook hjj zag dat Ik er echt veel moeite mee had/heb maar ik moest het wel zelf doen dave was er alleen om me vast te houden en steunen

Wat was dat moeilijk maar het is (met af en toe een flinke huilbui en kleine pauze daarvoor) wel gelukt, ik was vooral gisteren ze opgelucht, I did it, dave heeft me geweldig erdoor geholpen door me vast te houden waar nodig en te laten weten dat ik het kan
Voor het eerst in lange tijd was ik gisteren echt even trots op mezelf... Het is gelukt en ik merk ook vandaag nog dat nu iedereeen het weet en er over gepraat wordt dat het een opluchting is, voor het eerst m'n gevoelens geuit hierover en dat voelt goed

Nu ga ik slapen, morgen weer vroeg op

Groetjes

Diesen Beitrag melden
Ein neues Thema erstellen Auf das Thema antworten  [ 491 Beiträge ]  Gehe zu Seite Vorherige  1 ... 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50  Nächste

Alle Zeiten sind UTC + 1 Stunde