Aktuelle Zeit: Fr 14. Dez 2018, 15:20

Alle Zeiten sind UTC + 1 Stunde

Ein neues Thema erstellen Auf das Thema antworten  [ 491 Beiträge ]  Gehe zu Seite Vorherige  1 ... 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50  Nächste
Autor Nachricht
 Betreff des Beitrags: Re: Deutschland Niederlande Ecke
BeitragVerfasst: Do 22. Nov 2018, 22:58 
Erfahrener Schreiber

altersnachweis: ja.
YES!!! Goedzo Kel, goed gedaan. Ga zo door!!! Ik ben trots op je!!

Ik ben waarschijnlijk een paar dagen off-line. Ga even op bezoek bij familie mits ik niet ziek wordt.

Diesen Beitrag melden
 Betreff des Beitrags:
Verfasst: Do 22. Nov 2018, 22:58 

BeitragVerfasst: So 25. Nov 2018, 10:43 
Erfahrener Schreiber

Incel! hat geschrieben:
Dank je Lycaeus maar ik vier mijn verjaardag niet meer. Dat wil zeggen, ik nodig niemand meer uit en geef geen feestje. Been there, done that. Laat mij niet nog een keer zo voor lul zetten.

Ik doe dat met de sleutel die bij de auto zit maar het aandraaien doe ik met een momentsleutel. Vroeger gebruikte ik de krik die bij de wagen zit maar vorig jaar heb ik een betere gekocht. Dacht altijd dat dat grof geld koste maar dat viel uiteindelijk best mee. Zeker voor de 8x dat ik het per jaar nodig heb. (2x 4 banden)
Mijn winterbanden liggen op een stalen velg, zodoende kan ik het zelf doen. Uitlijnen hoef ik niet zolang ik maar zuinig ben met mijn rijstijl. Als ik niet tegen trottoirbanden op buts dan hoef ik ze ook niet uit te lijnen. En balanceren doe je eenmalig als je de banden op de velg legt. En het is zo makkelijk dat zelfs ik het kan. :P

Dat begrijp ik ook en daarin zal ik niet proberen je van gedachten te veranderen, je grens trekken is dan beter.

Ja precies de kosten ervan. Waar moet ik zoeken? En zijn moeren van wielen altijd dezelfde maat?
Ik heb de banden ook op velgen dus geen probleem. Ja klopt inderdaad dat balanceren per wiel gebeurt en dat zal dan ook niet veranderd zijn.

Diesen Beitrag melden
BeitragVerfasst: So 25. Nov 2018, 22:53 
Erfahrener Schreiber

Voor Klungel van harte beterschap! Incel was er al bang voor maar er is weer griep in het land.

Diesen Beitrag melden
BeitragVerfasst: So 25. Nov 2018, 23:52 
Erfahrener Schreiber

Lycaeus hat geschrieben:
Ja precies de kosten ervan. Waar moet ik zoeken? En zijn moeren van wielen altijd dezelfde maat?
Ik heb de banden ook op velgen dus geen probleem. Ja klopt inderdaad dat balanceren per wiel gebeurt en dat zal dan ook niet veranderd zijn.
Zoek eens op Marktplaats. Setje velgen met redelijke banden kan je al vinden voor € 100,- á € 150,-. Balanceren doe je wanneer je er nieuwe banden oplegt.

Als je even doorgeeft wat voor een wagen je hebt met het bouwjaar (of nog beter, het kenteken via PB) dan wil ik wel even voor je kijken als ik tijd heb.

Lycaeus hat geschrieben:
Incel was er al bang voor maar er is weer griep in het land.
Is die er ooit niet. 1 dochter was aan het hoesten e.d. en mijn neef 's ochtends ook maar tot nu toe (even afkloppen) voel ik er niets van. Heb wel een potje vit. C opgegeten. ;)

Diesen Beitrag melden
BeitragVerfasst: Mi 28. Nov 2018, 22:31 
Erfahrener Schreiber

Het valt hier even stil maar er is tussen zondagavond en vanavond weer heel veel gebeurd bij Klungel. Kort achter elkaar twee operaties en die van vandaag was (weer) op het randje. Dat je al naar een ander ziekenhuis wordt getransporteerd. Ze komt er elke keer weer bovenop en laat iedereen zien hoe sterk ze is. Vanavond was ze weer een beetje aanspreekbaar maar nog erg zwak...

Diesen Beitrag melden
BeitragVerfasst: Mi 28. Nov 2018, 23:22 
Erfahrener Schreiber

Beterschap Klungel!!

Diesen Beitrag melden
BeitragVerfasst: Do 29. Nov 2018, 02:47 
Mitglied

Er is zeker heel veel gebeurd, dat scheelde echt veel te weinig, gelukkig is de boosdoener net op tijd gevonden en is ze er weer..

Ze is heel erg zwak en heeft pijn maar ze is er nog, daar zag het vanmiddag niet naar uit, ze ging zo gigantisch snel van ziek en koorts naar een stuipaanval en niet ademen en bewusteloos.

Er was geen idee waar het weg kwam maar gelukkig is de gok goed gebleken. Dat wil zeggen zo ziet het er nu uit, de koorts daalt heel langzaam naar een acceptabelere hoogte maar ze is zo enorm zwak

Lieve lieve Kel, zodra je dit leest
Meisje wat ben ik dankbaar dat je er nog bent, vecht door zoals je dat altijd doet en ik hou heel veel van je, je bent mijn kleine zusje dat zal nooit veranderen en ik ben ontzettend trots op je, we zijn elke stap bij je en laten je nooit alleen :shy love: :D

Diesen Beitrag melden
BeitragVerfasst: Do 29. Nov 2018, 09:24 
Erfahrener Schreiber

Ben wel onder de indruk van wat je hebt geschreven, D.j.
Wil jullie in ieder geval nogmaals heel veel sterkte wensen!!

Diesen Beitrag melden
BeitragVerfasst: Do 29. Nov 2018, 09:57 
Mitglied

Dank je, ze krabbelt langzaam op
Dank je hega, ze heeft een behoorlijke weg te gaan maar het komt goed

Diesen Beitrag melden
BeitragVerfasst: Fr 30. Nov 2018, 16:06 
Mitglied

Kel is weer thuis

Dit wel omdat ik er voor heb moeten praten als brugman, Kelly heeft nog steeds koorts, het is al wel heel ver gezakt, van 41.4 naar 38.6...

Onder de voorwaarde dat mijn partner en ik haar 24/7 verzorgen is ze nu thuis... Ze heeft weer een beetje meer kracht in haar stem maar is enorm verzwakt.. Ze kan niet zitten heeft geen kracht om recht te gaan liggen niks... Nog maar haar gezondheid gaat langzaam vooruit

De reden dat we haar hier willen hebben is omdat ze enorme paniekaanvallen heeft in het ziekenhuis, ze is enorm bang voor elke arts of verpleger, dat heeft te maken met alles dat is gebeurd de laatste maanden.. Hierdoor was ze de hele dag door gespannen en dat doet haar herstel geen goed dus daarom onze inzet haar thuis te krijgen wat dus is gelukt.

Ze is nu eindelijk ontspannen en rustig. Tijd om te herstellen...

Diesen Beitrag melden
Ein neues Thema erstellen Auf das Thema antworten  [ 491 Beiträge ]  Gehe zu Seite Vorherige  1 ... 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50  Nächste

Alle Zeiten sind UTC + 1 Stunde