Aktuelle Zeit: Mo 17. Dez 2018, 02:31

Alle Zeiten sind UTC + 1 Stunde

Ein neues Thema erstellen Auf das Thema antworten  [ 494 Beiträge ]  Gehe zu Seite Vorherige  1 ... 45, 46, 47, 48, 49, 50  Nächste
Autor Nachricht
 Betreff des Beitrags: Re: Deutschland Niederlande Ecke
BeitragVerfasst: Sa 1. Dez 2018, 22:33 
Erfahrener Schreiber

altersnachweis: ja.
Hoop dat het ontspannen haar lukt. Sterkte allemaal.

Diesen Beitrag melden
 Betreff des Beitrags:
Verfasst: Sa 1. Dez 2018, 22:33 

BeitragVerfasst: Mo 3. Dez 2018, 03:37 
Mitglied

Helemaal ontspannen lukt haar niet, daarvoor zit er te veel in haar hoofd maar wel een heel stuk meer

Ze Lacht weer en knapt echt heerlijk op

Haar koorts is inmiddels voorbij, we hadden de hoop dat sinds gisteren middag het spugen ook voorbij was maar helaas heeft ze net alles weer onder gespuugd

De zwakte wordt heel iets minder in zo ver, ze begint steeds meer kleine bewegingen te maken maar kracht om te verliggen of te zitten, of zelfs dingen vast houden heeft ze helaas nog steeds niet... Toch komt er steeds meer en kan dat zodra ze meer binnen houd snel komen...

Mijn zoon heeft gisteren aan de familie maar vooral eerst aan Kel verteld dat hij vader wordt, Kel wordt peettante, hij heeft haar een prachtige brief met uitleg gegeven waarom hij juist haar als peettante voor hun kleintje wil, ik wist niet dat hij zo over haar dacht.
In het kort komt het er op neer dat hij haar als voorbeeld heeft voor kracht en doorzettingsvermogen en hoopt dat zijn kindje haar ook als voorbeeld gaat zien
Het hoge woord is er nu na een aantal weken dus uit, ik mocht het steeds niet vertellen maar ik word opa... Wat een geweldige gedachte...

Groetjes

Diesen Beitrag melden
BeitragVerfasst: Mo 3. Dez 2018, 18:48 
Erfahrener Schreiber

Wat een geweldig nieuws!!
En wat mooi dat je opa gaat worden!

Diesen Beitrag melden
BeitragVerfasst: Mo 3. Dez 2018, 21:39 
Erfahrener Schreiber

Hoi Kel en D.J, even hier weer reageren. Vanochtend kon ik weer een tijdje bellen en dat was weer heel mooi! Ik kan mij de frustratie goed voorstellen opnieuw zo onmachtig te zijn voor zelfs de simpele dingen. Toch blijf ik erin geloven dat je weer normaal wordt Kel, het moet gewoon echt!!! Dat we nog een keer kunnen wandelen op Kootwijk, blijft leuk hoe je daar zelf nog weer op terugkwam ondanks de ontzettend moeilijke omstandigheden! Toegegeven, het was echt gaaf.

Ik heb ook eens zitten denken over dit topic en de mogelijkheden van dit forum. Het lukt mij niet altijd veel te schrijven hier en ik moet ook wel keuzes maken. Ik vond het wel lief dat Tipsler vond ons NL hoekje een succes is. Hij is wel begaan met het forum en ik PB ook met hem en Ddorf. Als jullie suggesties hebben dan hoor ik het graag, als het zo gewoon goed loopt is dat ook goed.

Diesen Beitrag melden
BeitragVerfasst: Mo 3. Dez 2018, 23:49 
Erfahrener Schreiber

Wow, gefeliciteerd D.J. en Kel.
Kel, met zo'n aanbeveling moet je wel doorgaan met herstellen. :)

Diesen Beitrag melden
BeitragVerfasst: Fr 7. Dez 2018, 21:08 
Mitglied

Wat had je zelf voor ideeën Lycaeus? Denk er wel aan dat hoe meer je hier toevoegd hoe drukker je het hebt

Ik heb een paar dagen niet meer gereageert hier, dit omdat Kel een behoorlijke dip heeft gehad, ze het zelf even donker inzag en compleet uitgeput was door slecht kunnen eten

Ik kan nu gelukkig melden dat ze sinds vandaag weer warm eet en zienderogen vooruit gaat, ze doet het super en heeft ook weer kracht te zitten sinds vanmiddag. Dit zijn korte momenten maar wel een flinke opsteker voor haar

Ze is geweldig goed bezig en gaat lekker, trots op haar nieuwe taak die gaat komen en het lijkt erop dat ze zelf ook in begint te zien dat ze heel wat heeft bereikt... Ze is zelfs boos dat ze nu therapie mist, ze heeft het gevoel dat het toevoegd en haar plek daar gevonden... Deze lijn mag ze blijven volgen dan komt ze er zeker en gaan we begin volgend jaar lekker samen een paar weken naar Australië

Verder dank voor de felicitaties

Groetjes dave

Diesen Beitrag melden
BeitragVerfasst: So 9. Dez 2018, 19:59 
Lieve Klungel.D.J. en Lycaeus,

hier een stille meelezer! Ik heb de laatste pagina's gelezen en erg heftig wat jullie mee hebben gemaakt! Dat
is niet niets en ik ben ervan geschrokken. Ik wil jullie veel sterkte wensen met alles en leef met jullie mee. Wat leuk dat Klungel (heb ik het goed gelezen?) peetante wordt! Dat is gewoon prachtig. Gefeliciteerd! Ik blijf voor jullie duimen dat het weer beter met Klungel gaat.

lieve groeten

Diesen Beitrag melden

BeitragVerfasst: Mo 10. Dez 2018, 13:32 
Schreiber

Hoi allemaal

Ik voel me stukken beter alleen heeft het erg veel van m'n kracht geëist

Langzaam komt alles weer, ik kan weer zelf verliggen en soms zelf zittende komen... Het heeft even tijd nodig maar ik ben er in principe wel op de kracht na

Jullie betichten zijn me voor gelezen en doen/deden goed, ik waardeer dat heel erg

Liebe gast.. Ja ik wordt peettante en voel me zeer vereerd daarover, het gaat zoals ik al zei steeds beter, ik ken je niet maar dank je, het zou nu toch een keer goed moeten komen

Groetjes klungel

Diesen Beitrag melden
BeitragVerfasst: Mo 10. Dez 2018, 21:22 
Erfahrener Schreiber

Wat geweldig dat het nu echt beter begint te gaan! Helemaal mee eens dat het nu goed moet komen, zoveel kan gewoon niet en mag ook niet meer. Nog een paar weken en dan kun je helemaal fit het nieuwe jaar in.
D.j. hat geschrieben:
Wat had je zelf voor ideeën Lycaeus? Denk er wel aan dat hoe meer je hier toevoegt hoe drukker je het hebt

Ach ik zat alleen te denken aan de mogelijkheden die me zijn geboden maar ik zie aan de andere kant ook nog niet veel nut in een ander topic of splitsen. Nu blijkt het ook wel handig dat het openbaar is en zonder login gereageerd kan worden.

Ik had alleen nog tegen Incel willen zeggen dat ik wel winterbanden heb op velgen maar alleen een goed adres voor een momentsleutel en krik. Aan de andere kant begin ik alweer in twijfel te trekken of er wel sneeuw komt. Het is het derde jaar geloof ik dat ik ze er niet op heb. Een klimaat topic zou wat dat betreft wel kunnen want het zijn wel veranderingen die we meemaken.

Diesen Beitrag melden
BeitragVerfasst: Di 11. Dez 2018, 18:09 
Erfahrener Schreiber

Lycaeus hat geschrieben:
Ik had alleen nog tegen Incel willen zeggen dat ik wel winterbanden heb op velgen maar alleen een goed adres voor een momentsleutel en krik. Aan de andere kant begin ik alweer in twijfel te trekken of er wel sneeuw komt. Het is het derde jaar geloof ik dat ik ze er niet op heb.
Ik zou zeggen, hou de LIDL eens in de gaten of de ALDI voor een momentsleutel en/of krik. Of je komt even naar Eindhoven, mag je die van mij gebruiken. :P
Sneeuw of geen sneeuw, ik zou graag willen dat dat fabeltje eens de wereld uit geholpen zou worden. Winterbanden zijn door een andere rubbersamenstelling veiliger met temperaturen van 7ºC en lager. Sneeuw of geen sneeuw, dat maakt helemaal niets uit. Als je eenmaal het verschil hebt gemerkt dan wil je niet meer anders.

Diesen Beitrag melden
Ein neues Thema erstellen Auf das Thema antworten  [ 494 Beiträge ]  Gehe zu Seite Vorherige  1 ... 45, 46, 47, 48, 49, 50  Nächste

Alle Zeiten sind UTC + 1 Stunde