Aktuelle Zeit: Mi 20. Mär 2019, 00:38

Alle Zeiten sind UTC + 1 Stunde

Ein neues Thema erstellen Auf das Thema antworten  [ 590 Beiträge ]  Gehe zu Seite Vorherige  1 ... 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57 ... 59  Nächste
Autor Nachricht
 Betreff des Beitrags: Re: Deutschland Niederlande Ecke
BeitragVerfasst: Fr 11. Jan 2019, 22:46 
Mitglied

altersnachweis: ja.
Dat is niet zo mooi incel, ik hoop dat het meevalt, hoe dan ook blijf drinken..

Klungel gaat vooruit, de pijn wordt nu een beetje minder door de medicatie die ze vanaf vandaag heeft, ze heeft weer gelachen voor het eerst sinds dagen, dat is in ieder geval een mooi moment

Vanmiddag heb ik Kel in de rolstoel gezet en even een hele mooie wandeling gemaakt, we waren zo'n 3 uur onderweg

Ze was gisteren helemaal overstuur doordat haar jongste kind ziek is en zelfs een nachtje in het ziekenhuis moest doorbrengen, ze wilde naar haar toe maar een griep kan klungel nu in groot gevaar brengen dus ze mocht niet. Dat kan ze maar moeilijk accepteren of eigenlijk helemaal niet, ze zegt steeds dat ze een slechte moeder is die niet voor haar kind zorgt, onzin natuurlijk dat is onmacht en geen onwil, ze doet normaal alles voor haar kinderen

Ik merk inmiddels zelf ook dat m'n emmertje een keer vol raakt, kan het nog slecht zien dat het weer zo slecht gaat met klungel, ookal was nu snel duidelijk dat het wel weer goed gaat komen raak ook ik nu vermoeid, de zorg voor klungel geef ik voor geen goud uit handen maar is inmiddels wel erg langdurig en intensief geworden... Lichamelijk maar voor geestelijk
Gelukkig zijn er mensen waar ik me af en toe even kan laten gaan en kan ik er dam wel weer tegen, zolang Kel maar weer gezond wordt, we willen snel nieuwe mooie herinneringen maken in Australië met z'n tweetjes

Dat was het weer voor nu. Fijne avond allen

Diesen Beitrag melden
 Betreff des Beitrags:
Verfasst: Fr 11. Jan 2019, 22:46 

BeitragVerfasst: So 13. Jan 2019, 23:22 
Erfahrener Schreiber

Goed dat je hier schrijft D.J. en ik hoop dat het helpt om iets van alles wat in je omgaat van je af te schrijven. Dat het veel is geworden mag duidelijk zijn en ik heb het idee dat mensen niet meer goed weten wat nu nog te antwoorden. Dat vind ik een pijnlijk gevoel en misschien zit ik ernaast maar snappen doe ik het wel.

Er was tussendoor nog even goed nieuws want Klungel en D.J. zijn naar een restaurant geweest, ik was echt even stomverbaasd maar begrijp heel goed dat er, als dat kan, ook echt een ontspanningsmoment moet kunnen zijn..

Incel gaat goed of toch griep?

Er is overigens de laatste tijd door het gebeuren in Toronto aandacht gekomen voor het onderwerp van dit forum en de Engelstalige site. Na het optrekken van de rook is langzaam de juiste aandacht opgekomen. Bij belangstelling kan ik linkjes plaatsen.

Toevallig heb ik vandaag mail ontvangen van Jokerman. Misschien leest hij hier mee want ik heb de link wel gegeven.

Diesen Beitrag melden
BeitragVerfasst: Di 15. Jan 2019, 12:40 
Erfahrener Schreiber

D.j. hat geschrieben:
Dat is niet zo mooi incel, ik hoop dat het meevalt, hoe dan ook blijf drinken..
Soms valt het mee, soms zit het tegen. Gisteren de deur uit geweest en toen ging het wel. Andere momenten niet.

D.J. heel goed en netjes wat je doet voor Kel maar denk ook aan jezelf he. Als jij er straks aan onderdoor gaat dan hebben jullie een nog groter probleem. Een keer de zorg eventjes uit handen geven is alleen maar goed en ik vermoed dat Kel dat ook wel kan begrijpen. Ook jouw batterij kan leeg raken. Succes en sterkte.

Lycaeus hat geschrieben:
ik heb het idee dat mensen niet meer goed weten wat nu nog te antwoorden. Dat vind ik een pijnlijk gevoel en misschien zit ik ernaast maar snappen doe ik het wel.
Dat heb ik dus. Hoe vaak kan je iemand sterkte wensen? Maar ik zit ook veel minder achter de pc dan voorheen en met mijn mobiel ga ik niet naar dit forum of naar de andere sites die ik bezoek. Ben al lang blij als mijn mobiel doet wat hij moet doen.

Lycaeus hat geschrieben:
Griep? Verkoudheid? Ik weet het niet maar voel mij niet lekker.

Lycaeus hat geschrieben:
Er is overigens de laatste tijd door het gebeuren in Toronto aandacht gekomen voor het onderwerp van dit forum en de Engelstalige site. Na het optrekken van de rook is langzaam de juiste aandacht opgekomen. Bij belangstelling kan ik linkjes plaatsen.
Hier ben je mij even helemaal kwijt. Toronto? Geen flauw idee waar je het over hebt.

Lycaeus hat geschrieben:
Toevallig heb ik vandaag mail ontvangen van Jokerman. Misschien leest hij hier mee want ik heb de link wel gegeven.
Ah, ben wel benieuwd hoe het met hem gaat.

Diesen Beitrag melden
BeitragVerfasst: Mi 16. Jan 2019, 10:15 
Mitglied

Hoi allemaal

Ten eerste hoeven jullie niet te antwoorden, ik snap dat je niet meer weet hoe en klungel ook, wat ik schrijf is puur update, we weten dat jullie jaar sterkte wensen maar meer kan ook niet

Ja omstandigheden gaat het wel goed met klungel, ze heeft nu goede pijnbestrijding en ze begint steeds weer sterker te worden

We hebben een akkoord van de artsen en 20-02 stappen klungel en ik voor een maand ons koude kikkerlandje verlaten en mooie nieuwe herinneringen creëeren met z'n 2, even ontspannen voor zowel klungel als mij en weer leuke dingen doen...

We gaan naar Australië, de tickets zijn al binnen we zijn nu bezig met een route uitstippelen en hotellen boeken...

Incel, de griep heerst helaas, beterschap
Groetjes d.j.

Diesen Beitrag melden
BeitragVerfasst: Mi 16. Jan 2019, 11:38 
Erfahrener Schreiber

Wat fantastisch dat jullie naar Australië gaan.
Ben daar in 2001 geweest (voor 3 maanden) en ik zou dolgraag nog weer eens terug willen.
Het land heeft een diepe indruk op mij gemaakt en nog steeds staat het bovenaan bij mij, wat betreft favoriete reislanden.
Ook ben ik blij dat het beter met Klungel gaat.

Diesen Beitrag melden
BeitragVerfasst: Mi 16. Jan 2019, 21:48 
Erfahrener Schreiber

D.j. hat geschrieben:
Incel, de griep heerst helaas, beterschap
Dank je.

Diesen Beitrag melden
BeitragVerfasst: Do 17. Jan 2019, 08:31 
Erfahrener Schreiber

Wil je ook nog beterschap wensen, Incel.

Diesen Beitrag melden
BeitragVerfasst: Fr 18. Jan 2019, 19:08 
Erfahrener Schreiber

Dank je Hega.

Diesen Beitrag melden
BeitragVerfasst: Sa 19. Jan 2019, 22:27 
Erfahrener Schreiber

Incel! hat geschrieben:
Lycaeus hat geschrieben:
ik heb het idee dat mensen niet meer goed weten wat nu nog te antwoorden. Dat vind ik een pijnlijk gevoel en misschien zit ik ernaast maar snappen doe ik het wel.
Dat heb ik dus. Hoe vaak kan je iemand sterkte wensen? Maar ik zit ook veel minder achter de pc dan voorheen en met mijn mobiel ga ik niet naar dit forum of naar de andere sites die ik bezoek. Ben al lang blij als mijn mobiel doet wat hij moet doen.

Lycaeus hat geschrieben:
Griep? Verkoudheid? Ik weet het niet maar voel mij niet lekker.

Lycaeus hat geschrieben:
Hier ben je mij even helemaal kwijt. Toronto? Geen flauw idee waar je het over hebt.

Lycaeus hat geschrieben:
Ah, ben wel benieuwd hoe het met hem gaat.

Nee dat wordt ook wat vreemd maar hier staat ook lang niet zoveel medische info en dan is het anders. D.J. heeft er ook al op geantwoord, is goed.

Ik wil je niet overhalen maar dit forum draait heel netjes op een minder snelle smartphone maar ik snap je wel.

Ik ben nu een beetje laat maar hoop dat je dan wel weer beter bent, of zo ver mogelijk..

Haha je schreef eens dat ik onder een steen leefde omdat ik het nieuws niet volgde. Toronto was een aanslag door een man op voetgangers met zo'n 10 doden. Bij hem vonden ze op zijn computer zaken gerelateerd aan jouw forumnaam hier. Dat heeft de media natuurlijk op het spoor gezet en er zijn nu talloze Engelstalige artikelen te vinden over dit onderwerp. Aanvankelijk lag het accent op het terroristische aspect maar later dus ook op het onderliggende onderwerp. Het komt nu een beetje gelijk met het Duitse niveau.

Ik heb Jokerman geantwoord met de vraag of hij hier reageert of dat ik iets zal schrijven. Maar ja, het gaat met hem beter dan toen. Hij heeft hard aan zichzelf gewerkt en is daar tevreden over.

Diesen Beitrag melden
BeitragVerfasst: So 20. Jan 2019, 15:30 
Erfahrener Schreiber

Lycaeus hat geschrieben:
Ik wil je niet overhalen maar dit forum draait heel netjes op een minder snelle smartphone maar ik snap je wel.
Heeft niets met de snelheid te maken van mijn mobiel. Heb op zich een toptoestel alleen zit er een foutje in waardoor hij soms een eigen wil heeft. Op die momenten is er totaal niet mee te werken. Vandaar dat ik er ook niet mee online ga.

Lycaeus hat geschrieben:
Haha je schreef eens dat ik onder een steen leefde omdat ik het nieuws niet volgde. Toronto was een aanslag door een man op voetgangers met zo'n 10 doden. Bij hem vonden ze op zijn computer zaken gerelateerd aan jouw forumnaam hier. Dat heeft de media natuurlijk op het spoor gezet en er zijn nu talloze Engelstalige artikelen te vinden over dit onderwerp. Aanvankelijk lag het accent op het terroristische aspect maar later dus ook op het onderliggende onderwerp. Het komt nu een beetje gelijk met het Duitse niveau.
Hallo zeg, je hebt het over april 2018. Ik dacht dat je het over iets resents had. Vandaar dat ik er niets mee kon. Incel's worden wel slecht afgeschilderd in dat artikel alsof alle Incel's zo zijn. :(

Diesen Beitrag melden
Ein neues Thema erstellen Auf das Thema antworten  [ 590 Beiträge ]  Gehe zu Seite Vorherige  1 ... 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57 ... 59  Nächste

Alle Zeiten sind UTC + 1 Stunde