Aktuelle Zeit: So 17. Feb 2019, 13:23

Alle Zeiten sind UTC + 1 Stunde

Ein neues Thema erstellen Auf das Thema antworten  [ 561 Beiträge ]  Gehe zu Seite Vorherige  1 ... 52, 53, 54, 55, 56, 57  Nächste
Autor Nachricht
 Betreff des Beitrags: Re: Deutschland Niederlande Ecke
BeitragVerfasst: Di 22. Jan 2019, 22:58 
Erfahrener Schreiber

altersnachweis: ja.
Incel! hat geschrieben:
Lycaeus hat geschrieben:
Ik wil je niet overhalen maar dit forum draait heel netjes op een minder snelle smartphone maar ik snap je wel.
Heeft niets met de snelheid te maken van mijn mobiel. Heb op zich een toptoestel alleen zit er een foutje in waardoor hij soms een eigen wil heeft. Op die momenten is er totaal niet mee te werken. Vandaar dat ik er ook niet mee online ga.(/quote]

Ja dat kan ook, ik heb dat ook gehad met de vorige mobiel allerlei software instabiliteit waar ik dan omheen werkte. Dan ga je je erop aanpassen, in ieder geval zo ver als mogelijk is.
Incel! hat geschrieben:
Lycaeus hat geschrieben:
Haha je schreef eens dat ik onder een steen leefde omdat ik het nieuws niet volgde. Toronto was een aanslag door een man op voetgangers met zo'n 10 doden. Bij hem vonden ze op zijn computer zaken gerelateerd aan jouw forumnaam hier. Dat heeft de media natuurlijk op het spoor gezet en er zijn nu talloze Engelstalige artikelen te vinden over dit onderwerp. Aanvankelijk lag het accent op het terroristische aspect maar later dus ook op het onderliggende onderwerp. Het komt nu een beetje gelijk met het Duitse niveau.
Hallo zeg, je hebt het over april 2018. Ik dacht dat je het over iets resents had. Vandaar dat ik er niets mee kon. Incel's worden wel slecht afgeschilderd in dat artikel alsof alle Incel's zo zijn. :(

Ja klopt dat het al zo lang geleden is maar zoals ik schreef was de media aandacht in het begin anders gericht. Ik zal nog eens zoeken naar een goed en recent artikel. Er is ook wat te vinden over de vrouw die de term Incel heeft bedacht, ze heeft iets nieuws opgezet. Het viel me gewoon op hoeveel dat ene nieuwsfeit heeft aangezwengeld.
.

Diesen Beitrag melden
 Betreff des Beitrags:
Verfasst: Di 22. Jan 2019, 22:58 

BeitragVerfasst: Do 24. Jan 2019, 19:52 
Mitglied

Hoi allemaal

Helaas gaat het niet goed met m'n zusje, ze spuugde eerder deze weel veel bloed en had een maagbloeding

Ze is geopereerd en weer bij mij thuis maar ze had helse pijnen, dat kon niet langer zo, haar hart begint er op te reageren en dus heeft ze heeft nu een hoge dosis pijnstilling met het nadeel dat ze ver weg is, ze is regelmatig wakker maar haar geheugen werkt door medicatie niet ze vergeet alles zo, vraagt steeds hetzelfde en ziet dingen die niet bestaan

Soms best grappig als ze me roept omdat ik de muren weer moet straffen omdat ze ruzie hebben maar vooral vermoeiend en hard om te zien en beleven

Ze is wel erg rustig en laat alles toe, ze krijgt het ook niet echt mee...

In principe duurd dit hooguit een paar dagen dan moet het minderen met medicatie dus even uitzitten...

Zo ver deze update

Groeten dave

Diesen Beitrag melden
BeitragVerfasst: Fr 25. Jan 2019, 13:42 
Erfahrener Schreiber

Helaas een update op de update van D.J,

Vanochtend voelde Klungel ondanks de zware medicatie kort voor de tijd al aankomen dat het niet goed ging. Haar hart heeft een zware klap gehad en gelukkig hebben ze het weer aan de gang gekregen maar het heeft zijn sporen nagelaten. Ze heeft nog wel laten weten niet dood te willen. Op dit moment wordt de operatie gestart maar het gaat opnieuw heel veel van haar vragen. We leven allemaal mee en hopen dat dit goed afloopt. Ze zal haar inmiddels bekende engeltjes weer heel hard nodig hebben!

Diesen Beitrag melden
BeitragVerfasst: Fr 25. Jan 2019, 19:08 
Erfahrener Schreiber

Inmiddels is bekend dat ze de urenlange operatie is doorgekomen. Hoe dat verder moet weet ik nog niet want na alles wat er inmiddels is gebeurd is er nauwelijks reserve waarop ze kan teren.

Vanochtend hoorde onze Duitse vriend aan de telefoon met haar hoe ze wegzakte. Na de eerste redding liet ze met een ingesproken whatsapp bericht nog weten er nog te zijn.

Haar ingesproken berichten zijn hartverscheurend. De laatste was van half twaalf en ik kon haar nog een veilige SWB knuffel terug geven. Nu is het grote wachten aangebroken..

Diesen Beitrag melden
BeitragVerfasst: Fr 25. Jan 2019, 20:55 
Erfahrener Schreiber

Wat ongelooflijk naar om dit allemaal te lezen.
Schrik hier toch wel weer van.
Ik hoop echt van ganse harte dat het allemaal goed gaat komen.

Diesen Beitrag melden
BeitragVerfasst: Fr 25. Jan 2019, 23:04 
Erfahrener Schreiber

Hoe kan het toch zo vaak mis gaan? Elke keer is wel weer wat. Lijkt wel een soap. :(
Sterkte Klungel.

Diesen Beitrag melden
BeitragVerfasst: Sa 26. Jan 2019, 12:01 
Erfahrener Schreiber

Er zijn in basis drie cruciale gebeurtenissen waarvan de rest het gevolg is. De eerste behandeling met ernstige gevolgschade, kort daarna het ongeluk en uiteindelijk de stalker of hoe hij hier genoemd wordt. Alles wat daarna is gekomen is direct of indirect terug te voeren op maar het is wel heel veel.

Ondertussen is bekend dat Klungel de nacht is doorgekomen maar ze heeft meer pijn dan ooit. Daar mag nog niets aan worden gedaan omdat ze hiervoor te zwak is. De arts is tevreden maar ze is nog niet buiten gevaar.

Ik hoop dat ik het goed verwoord maar ik pas het aan als het anders is.

Diesen Beitrag melden
BeitragVerfasst: Sa 26. Jan 2019, 14:44 
Mitglied

Je verwoord het prima, niks mis mee en dank je dat je het op je hebt genomen, ik heb er nu niet zo veel tijd voor

Ik dacht eerlijk gezegd dat ze er niet door zou komen en ookal is ze niet buiten gevaar, mijn vermoeden dat het wel lukt komt steeds meer terug... Ze laat verbetering zien, niet veel en nog niet stabiel maar er is lichte verbetering

Groetjes

Diesen Beitrag melden
BeitragVerfasst: So 3. Feb 2019, 10:51 
Erfahrener Schreiber

Gisteren meldde Klungel dat ze zag dat het hier stil was geworden. Ik heb ook niet meer ge update hier en met alles wat er is gebeurd ook weer veel maar ook veel te spannend. Het goede nieuws is dat ze erdoorheen is gekomen en weer uit het ziekenhuis is. Ze zal wel een keer online komen.

Diesen Beitrag melden
BeitragVerfasst: Di 5. Feb 2019, 21:02 
Neuling

Ik heb alles een beetje zitten lezen. Wat ontzettend heftig wat Klungel heeft meegemaakt! Ik wens me heel veel sterkte voor haar.

Diesen Beitrag melden
Ein neues Thema erstellen Auf das Thema antworten  [ 561 Beiträge ]  Gehe zu Seite Vorherige  1 ... 52, 53, 54, 55, 56, 57  Nächste

Alle Zeiten sind UTC + 1 Stunde