Aktuelle Zeit: Mi 20. Mär 2019, 00:07

Alle Zeiten sind UTC + 1 Stunde

Ein neues Thema erstellen Auf das Thema antworten  [ 590 Beiträge ]  Gehe zu Seite Vorherige  1 ... 55, 56, 57, 58, 59  Nächste
Autor Nachricht
 Betreff des Beitrags: Re: Deutschland Niederlande Ecke
BeitragVerfasst: Fr 22. Feb 2019, 22:40 
Mitglied

altersnachweis: ja.
Klungel hat geschrieben:
Beterschap incel

Ik heb de keuring doorstaan, zit nu met onze jongste in de trein... Morgen geen plannen en vrijdag gaan mijn broer en ik dan echt aan onze lange reis beginnen... Zo veel zin in

Fijn dat je toch kunt gaan Klungel! Australie lijkt me een prachtig land. Geniet ervan! ik gun het je van harte.

Diesen Beitrag melden
 Betreff des Beitrags:
Verfasst: Fr 22. Feb 2019, 22:40 

BeitragVerfasst: Fr 22. Feb 2019, 22:42 
Mitglied

Incel! hat geschrieben:
Dank jullie!

Weer griep? Ik heb de laatste 10 jaar geen griep gehad. Dat waren (flinke) verkoudheden. Maar nu wel de griep.
Kan soms (tijdens het eten b.v.) niet eens ademen omdat mijn neus compleet dicht zat. Daarom hielpen bepaalde middeltjes (zoals Dampo b.v.) ook niet omdat ik die oliën niet binnen kon krijgen.
Gaat inmiddels ietsjes beter maar voel mij nog steeds belabberd.

Fijn voor jullie Klungel. Hoop dat jullie een onbezorgde en veilige reis maken.

Beterschap voor jou Incel! Dat is heel vervelend. Was vorig jaar maart ook flink ziek,3 weken lang met een bacterie in de luchtwegen. Hoe voel jij je nu?

Diesen Beitrag melden
BeitragVerfasst: So 24. Feb 2019, 21:47 
Erfahrener Schreiber

Dank je wel MB. Voel mij nog niet optimaal maar het gaat tot nu toe wel een stuk beter.
Neus zit nog wat dicht en nog steeds een stijve nek/schouders (waar is de masseur?) maar dat gaat hopelijk ook snel over.

Diesen Beitrag melden
BeitragVerfasst: Mi 27. Feb 2019, 21:30 
Erfahrener Schreiber

Hoi Incel, kun je wel weer een beetje van het mooie weer genieten nu? Wat een temperaturen zeg! Desondanks heb ik echt weinig puf in de avond. Dit is normaal gesproken mijn moeilijkste tijd van het jaar, het slepende na de winter. Gelukkig is het weer op een normale tijd licht in de ochtend!

Ik heb nog contact met Klungel in Australië, dat gaat aardig goed daar op dit moment. Wel heel raar met het tijdsverschil van 10 uur. Morgen ken ik Klungel precies een jaar als irl vriendin. We hadden toen afgesproken bij een wegrestaurant en het contact ter plaatse verliep uitsluitend via de PB functie van het SWB forum.

Het was best vreemd, een beetje vergelijkbaar met een blind date maar dan zonder romantisch motief.
Achteraf gezien een hele prestatie dat ze dit heeft aangedurfd. Ik had er pas nog over dat ik het bijzonder vind hoe het SWB forum tot irl contacten heeft geleid. Dat is dan hier voortgezet omdat een maand later die stekker eruit ging. Het is wel bijzonder dat Hilde van der Ploeg nog op deze manier mensen bij elkaar heeft gebracht terwijl ze er al heel wat jaren niet meer is. Ik vind het nog steeds jammer dat het is gestopt en het Viva forum is geen vervanging maar soms regeer ik nog. Ik ben wel benieuwd hoe lang dat dan eigenlijk nog kan blijven draaien. Ze hebben nog het voordeel van een tijdschrift maar ik begreep eruit dat dit een totaal andere doelgroep bedient dan het forum...

@incel en Hega; Hebben jullie nog gebruik gemaakt van dat Discord alternatief van SWB?

Diesen Beitrag melden
BeitragVerfasst: Do 28. Feb 2019, 14:12 
Erfahrener Schreiber

Ik heb gisteren genoten op het naaktstrand. En dat eind februari, onvoorstelbaar. Wel jammer was dat het gisteren beter zou worden dan eergisteren terwijl het in de praktijk toch andersom was. Maar ik heb een paar uurtjes kunnen genieten en dat voelde goed aan.

Vandaag eindelijk mijn mobiele abon. verlengd want wat is dat een doolhof. Ben voor de Samsung S8 gegaan want dat was de beste zonder bijbetaling. Net ook eindelijk mijn gewenste hoesje kunnen bemachtigen. Helaas alleen wederom in het zwart.

Ik heb eigenlijk buiten dit forum nog maar met 2 personen contact maar jou bel ik zelden en met de ander is dat puur en alleen via e-mail. Ergens wel jammer dat ik niet meer mensen heb leren kennen.

In het begin ben ik op Discord geweest maar nu eigenlijk al maanden niet meer. Laatste tijd is mijn computergebruik ook aardig verminderd. Heb geen zin meer om er uren achter te zitten. Of ik ooit nog naar Discord ga, de tijd zal het leren.

Blij dat het goed gaat met Klungel.

Diesen Beitrag melden
BeitragVerfasst: Fr 1. Mär 2019, 22:44 
Mitglied

Lycaeus,fijn dat het goed gaat met Klungel! En sinds gisteren kennen jullie elkaar een jaar,leuk. Ja het was zeker lekker weer,18 graden,niet te geloven! Hebben ook een heerlijke wandeling met de bewoners gemaakt. Maar nu is het weer tamelijk fris. Heb al weer mijn winterjas aan. Ach ja,een zwaluw maakt nog geen zomer. Het is nu inderdaad langer licht en eind deze maand begint de zomertijd weer.

Incel,fijn dat je genoten hebt en dat het weer beter gaat! Ik heb ook niet altijd tijd om achter de pc te gaan zitten. Heb het razend druk.

Hier gaat alles zijn gangetje. Het is weer weekend. Het weer wordt niet zo denderend. Ff kijken wat we gaan doen. Meestal wandelen mijn vriend en ik in het weekend. Heerlijk om buiten te zijn! We zullen zien. Wat is Discord?

Diesen Beitrag melden
BeitragVerfasst: So 3. Mär 2019, 09:13 
Erfahrener Schreiber

Hey allemaal

Het is hier geweldig, het gaat op een klein zekerheid ziekenhuisbezoek na eigenlijk heel goed, ik had wat steken op mijn borst en gezien mn laatste operatie is er een echo en hartfilmpje gemaakt maar die waren prima en na een hele rustige avond werd het ook beter dus niks aan de hand moet gewoon wat meer rust nemen

We zijn een kleine week in sydney geweest. We hadden een prachtige kamer daar met uitzicht op the opera building... Echt mega mooi... We hebben mooie dingen gedaan en de avond dat ik verplicht heel rustig moest doen hebben we op een schip die vaarde gegeten.. Echt heel ontspannen en mooi

Eergisteren zijn we gaan rijden richting Melbourne, via een national park naar een bed and breakfast voor een tussen nacht... Gisteren verder weer via een National parc naar Melbourne waar we nu in een mega kamer zitten en een geweldig uitzicht hebben....

Vabdaag had mijn broer in de spa hier in het hotel voor ons een bindweefsel massage geregeld.. Ik had me wat ingelezen en leek me niet echt fijn, ik heb m'n gezicht toe gelaten maar verder niet... Wow dat is pijnlijk en dat voor fun? Thnx maar no thnx al moet ik zeggen dat m'n huid nu straalt... M'n broer doet het vaker.. Tja een ieder zijn deugd zeg ik dan maar

We gaan zo in het restaurant van het hotel eten maar eens kijken wat we nu nemen

Voor jullie een fijne dag, wij gaan over een uur of 3 naar bed haha

Tot later

Diesen Beitrag melden
BeitragVerfasst: Mo 4. Mär 2019, 00:21 
Erfahrener Schreiber

MadameBijoux hat geschrieben:
Incel, [...] Ik heb ook niet altijd tijd om achter de pc te gaan zitten. Heb het razend druk.

Wat is Discord?
Eerder geen zin. Tijd heb genoeg.

Discord, tja hoe leg je dat uit. Soort chatbox met heel veel onderwerpen. Daarin zit dan 1 kamer speciaal voor ex-leden van een forum wat inmiddels helaas dood is.

Klungel hat geschrieben:
Vabdaag had mijn broer in de spa hier in het hotel voor ons een bindweefsel massage geregeld.. Ik had me wat ingelezen en leek me niet echt fijn, ik heb m'n gezicht toe gelaten maar verder niet... Wow dat is pijnlijk en dat voor fun? Thnx maar no thnx al moet ik zeggen dat m'n huid nu straalt... M'n broer doet het vaker.. Tja een ieder zijn deugd zeg ik dan maar
Volgens mij gaan ze dan best wel stevig tekeer ja. Ze moeten n.l. best wel diep gaan. Niet iets voor iemand die nog niet op volle sterkte is. Dus goede keuze gemaakt Klungel. Fijn dat jullie genieten. Ga daar mee door. Enne, een fotootje plaatsen mag hoor. :)

Ik ben best wel gesloopt.
Zaterdag eerst naar de Lampegatse optocht geweest. 2,5 uur staan vind mijn rug niet leuk. Daarna boodschappen gedaan en bloemen gehaald. Toen doorgereden naar Standaarbuiten, naar de Lichtjesoptocht. (weer lang staan) Wat is die optocht fantastisch zeg. Kijk maar eens op Youtube of http://www.lichtjesoptocht.nl.
Zondag een dikke 250km. gereden om naar de dochter te kijken van mijn neefje. Wat een kleine baby is dat maar wel een schatje. 's Avonds met de dweilradio (carnavalshits op Omroep Brabant) terug naar huis gereden.
Vandaag naar België om te tanken. (ik rij bijna op de dampen)

Diesen Beitrag melden
BeitragVerfasst: Fr 8. Mär 2019, 22:41 
Erfahrener Schreiber

hallo beste mensen,

Het was alweer een tijdje geleden dat ik hier geweest ben.
Verder gaat het goed met me.
Heb eigenlijk weinig nieuws te melden.
Zal hier weer wat vaker proberen te komen.
Fijn weekend allemaal.

groetjes, Hega

Diesen Beitrag melden
BeitragVerfasst: So 10. Mär 2019, 20:06 
Mitglied

Hallo allemaal,

hier gaat alles zijn gangetje. Heb het druk met werken,sporten en afspraken. Gisteren naar België geweest en hebben daar de verjaardag van mijn nicht gevierd wat erg gezellig was. Een groot deel van de familie bij elkaar! Vandaag niet veel bijzonders gedaan i.v.m. het slechte weer. Dus hebben mijn vriend en ik het rustig gehouden. Mijn vriendin is helaas uitbehandeld en wordt niet meer beter. Dat is treurig nieuws maar helaas niet anders. We genieten van ieder mooi moment samen,doen leuke dingen samen met onze vriendinnenclub nu het nog kan en houden regelmatig contact.

Klungel,fijn dat jullie het na je zin in Australie hebben! Geniet ervan maar neem ook op tijd je rust en denk ook aan jezelf!

Incel,ik heb dat ook dat ik wel eens geen zin heb om te schrijven. Geeft toch niets. Dat komt wel een andere keer. Bedankt voor je uitleg! Een lichtjestocht lijkt me mooi en erg rustgevend. Ik ga eens op de link van YouTube kijken. En wat leuk een kleine baby! Heb zelf 6 neven en nichten. De jongste wordt eind deze maand 1 jaar.

Hega,ik schrijf ook nog niet zo lang mee. Maar vind het wel leuk.

Ik wens jullie allemaal een goed begin van de nieuwe week. Tot gauw!

Diesen Beitrag melden
Ein neues Thema erstellen Auf das Thema antworten  [ 590 Beiträge ]  Gehe zu Seite Vorherige  1 ... 55, 56, 57, 58, 59  Nächste

Alle Zeiten sind UTC + 1 Stunde